loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 702 1392/06/13 نظرات (0)

نمیخوام از آسمون چیزی برات بیارم ، عکستو رو قله هیمالیا بذارم ، نمی خوام از پشت ابر ماهو واست بچینم ، فقط میخوام تو خواب و رؤیا تو باشی در کنارم …


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


به خدای عاشقان سوگند که اگر بدانم که دوسم نداری گریه نمی کنم بلکه آرزو می کنم کسی را دوست بداری که دوستت نداشته باشد


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

مثل اون وقتا هنوز دلم برات لک می زنه ، حسرت داشتن تو پیر شده عینک می زنه ریال، صورتم سرخ شده بود ، اما حالا کبود شده جدایی یه عمر داره توی اون چک میزنه …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


نرم افزار عشقت توی قلبم نصب شده و می خواهم آپدیتش کنم ، لطفاْ گوشیتو بذار رو قلبت !

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


انقدر دوست دارم که تو کتاب جا نمی شه ، پی چاره ام با حرفای الفبا نمی شه ، من که هیچ ، ساعتمم دیوونته دروغ که نیست ، تو از اون روزی که رفتی خوابیده ، پا نمی شه …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

 

من همین یکدانه دل دارم بفرما بشکنش / کوزه ای از آب و گل دارم بفرما بشکنش

تو سبوی آرزوهای مرا بشکسته ای / هرچه بادا باد ، این هم دل بفرما بشکنش

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


شبها اتاقم ماه ندارد، چشمهایت را قرض می دهی تا صبح !؟

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد می زند : دوستت دارم دارم دارم


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


گرچه راه قیامت پر خطر است ، اما جدایی ز دوستان قیامتی دگر است

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


دل بستن شبیه یک قصه است ، با یکی بودن شروع می شه ، با یکی نبودن پایان می گیره

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 983
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,184
  • بازدید ماه : 2,184
  • بازدید سال : 118,116
  • بازدید کلی : 11,954,589