loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 678 1392/06/15 نظرات (0)


ای روشنی گسترده ای زیبایی محض ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


تقدیم به کسی که با تولدش

تولدی دوباره به من داد

سالروز تولدت مبارک
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

عزیزترینم

باهات میام نفس نفس

تو آسمون  توی قفس

از اولش تا آخرش

دوستت دارم همین و بس

روز شکفتن مبارک
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

عزیزم

تماشای شفق از اولین ماه زمستان  تماشای حضور لطیف توست

در دلم معطر هستی

تولدت مبارک
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ای تماشایی ترین مخلوق

در روی زمین  آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

تولدت مبارک
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست

و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

جشن کوچکی در دلم برپاست

چون امروز روز تولد توست

کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم

چشنی با شکوه و بزرگ تولدت مبارک
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم

اما امروز خود بهونه اومده سراغم

سالگرد تولدت مبارک عزیزم

تولد بهونه من هم مبارک

دوستت دارم


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 312
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 553
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,754
  • بازدید ماه : 1,754
  • بازدید سال : 117,686
  • بازدید کلی : 11,954,159