loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 693 1392/06/26 نظرات (0)

 

دل در حرمش دارد عجب حال غریبی

برده است زدل خال لبش هر چه شکیبی

نوشی چو زلعل لب او قطره ای از عشق

یابی به دل عاشق خود حال عجیبی . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

لحظه‌های شادی دلهای ما آغاز شد

باز ذکرِ حمد حقِ با سینه‌ها دمساز شد

امشب از یومن قدومت یا علی موسی الرضا

غنچه‌‌ای از گلشن آل محمد باز شد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

 

شمع جمع شاپرکهایی رضا / ای کلید ساده مشکل گشا

آن گل زیبا گل خوشبو تویی / ای رضا جان، ضامن آهو تویی

با نگاهت چون کبوتر کن، مرا / تا بگیرم اوج، خوشحال و رها . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

گر کمی از پیاله ات جرعه به نام ماکنی

ترک جهان ودین ودل به قصد جام میکنم

تا که بپرسی از دلم نام غریب آشنا

نام رضای فاطمه عطر کلام میکنم . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

خوش آمدی رضا جان جانم فدا نمایم

تبریک من پذری باشد همین دوایم

از جان تو را بخوانم خوشبو شود دهانم

لطفی نما رضا جان تا من به کعبه آیم

میلاد امام رضا مبارک باد . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

مژده ای اهل رضا، روی رضا پیدا شد

جلوه حسن الهی به فضا پیدا شد

ضعفا روی به گلزار ولایت آرید

که گل روی معین الضعفا پیدا شد

میلاد امام رضا مبارک باد

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

مجبور شدم به هر کسی رو بزنم / در محضر هر غریبه زانو بزنم

تحقیر شدم ، چون که فراموشم شد / یک سر به ضامن آهو بزنم . . .

میلاد مبارک

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

دلم می خواد آقا جون، مشهدتُ ببینم / با زائرات ‌کنار سقاخونت بشینم

سقاخونت آقاجون، به یاد مشک سقاست / اونجا فقط برای شادی قلب زهراست . . .

ولادت امام رضا بر شما مبارک

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

اون کسی که منو اینجا کشیده، امام رضاست / منو با عشق حسینش خریده، امام رضاست

اون کسی که زائرا، تا که می رن به پابوسش / می خره تمومشون رو ندیده، امام رضاست

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ما در ره ثامن الحجج می میریم / از طوس سراغ کربلا می گیریم

امروز چو چشمه های سرخ اشکیم / فردا به رکاب منقم تکبیریم . . .

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 782
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,983
  • بازدید ماه : 1,983
  • بازدید سال : 117,915
  • بازدید کلی : 11,954,388