loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 614 1392/06/28 نظرات (0)

فریاد من از داغ توست بیهوده خاموشم نکن
حالا که یادت میکنم دیگر فراموشم نکن

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

شرط دل دادن دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

دل تمنا میکند تا من بسازم خانه ای / عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای !؟

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم
کسی نشنید فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


میروم دیگر شما یادم کنید / من که رفتم این غزل ها را شما دفتر کنید
میروم تا دل نبندم دل به خوبی هایتان / باز هم دل بستم و زخمی شدم ، باور کنید . . .
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

تو رفتی و من شدم لحظه شمارت / دو قطره اشک مانده یادگارت
اگر برگشتی و من را ندیدی / بدان که مرده ام از انتظارت . . .
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است / ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست . . .
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

2تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ
ولی من گل وسطی رو دوست دارم !
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

عشقی که تنها با یک نگاه آغاز میشود ، با شناخت سست و سست تر میشود
ولی عشقی که با شناخت آغاز میشود با هر نگاهی عمیق و عمیق تر میشود . . .
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا / جز دوری تو غم دیگری نیست مرا
خواهم که به جانبت پرواز کنم / حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

-
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 993
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 993
  • بازدید ماه : 4,068
  • بازدید سال : 120,000
  • بازدید کلی : 11,956,473