loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 522 1392/06/29 نظرات (0)

برنامه امشبم اینه که نصفه شب برم یه لگد بزنم به درختای جلو پنجره

این گنجیشکا بدخواب شن، صب خواب بمونن

مام یکم بیشتر بخوابیم :|

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

من هنوزشم میرم جلو پنکه آآآآآ میکنم یه همچین کودک درون قوی دارم !

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
 

دختر : بیــــــــــــــــــــــــا دوری کنیم از هم …

پسر : نمیتونم …

دختر : چرا آخه ؟؟؟

پسر : دلم تنگ میشه بیش از حد ، دلم تنگ میشه بیش از حد …

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

من از بیگانگان هرگز ننالم برخورد فیزیکی میکنم باهاشون دهنشونو سرویس میکنم.

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐسی ﻣﯿﺸﻦ ﻭﻟﯽ

ﮐﺮﺍﯾﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺑﺪﻥ! ﻗﺮﺍﺭﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ

ﻣﻘﺼﺪ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﻦ ﻭ فرار کنن !

ﺑﻌﺪﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎﺷﻮﻥ

ﺩﺭﺍﯼ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯﻣﯿﮑﻦ ﻭ با سرعت

ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ..

ﻣﯿﺮﻥ ﺗﺎ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﻫﯿﭽﮑﯽ

ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼ تند تند زدن ﻧﻔﺴﺸﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ

ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ زد رو شونه ﺑﻐﻠﯿﺶ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ ﻓﮑﺮﺷﻮ بکن ﺣﺎﻻ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ داره !

بهش گفت بابا راننده منم، فقط بگین چی شده !؟



الان متوجه شدم فقط چون من تو این خونه زندگی میکنم منو به عنوان عضوی از خانواده قبول دارن...و گرنه اصلا منو نمیشناسن...

از همینجا به مادرم اعلام میکنم:یا خودت بگو پدر و مادر واقعیم کیا هستن؟ یا خودم میرم پیداشون میکنم....خداایا..نه...خداوکیلی این فک و فامیله ما داریم؟مادر حواص پرته ما درایم؟؟؟اینجوری نمیشه..باید یه تست دی ان ای بدم(فهمیدی با سواتم؟؟؟برو واسه بچ محلاتون تعریف کن...سر راهی هستم اما با سوادم)

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

اقا پدر ما بعد چند وقت رو کرده به طرف ما میگه

پسرم مگه تو برنامه نویسی نمیخونی ؟

من : اره

بابام: پس بیا یک بانک رو هک کنیم دیگه این همه درس خوندی برا چی اینهمه خرجت کردم (:

من l:

این ها همه اثرات هوش سیاهه ها روی جوون مردم اثر مخرب میزاره (:

بابای بافکره داریم ما!!!

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

میگن مهمون حبیب خداست

دیشب از شهرستان مهمون اومده برامون من یکم دیر رفتم رفتم تو اتاقم شام کوفت میکردم شامم تموم شد اومدم بیرون دیدم مامانم اتاقمو داده به مهمونا منم بدبختم باید رو مبل بخوابم

انصافا اینا حبیب خدان یا غاصب اتاق من ؟

کمر درد گرفتم از دیشب

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

می‌خـوام یه اعـترافـی بکنـم...!!

چندشبـه که قرص حشره‌کش رو عوض نمی‌کنم, فقط می‌زنم به برق؛پشه‌هـا فکـر می‌کنن واقعیه سمت اتاقم هم نمی‌یان!

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

کی از فانتزی هام اینه که با یه تفنگ برم تو عفق وهمه رو بندازم بیرون خودم اونجا اتراق کنم.

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

این کسایی که تو فیلما بچشونو با جان صدا میکنن(مریم جان سهیل جان و..) اینا واقعیت دارند یا ادا در میارن شایدم فتوشاپه

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

غا یکی از آشناهای دورمون دندوناش مصنوعیه ای یارو بدبخت شب میگیره میخابه و صب پامیشه میبینه با اجازه شما 8تا از اون دندونای مبارکو قورت(غورت-غورط-قورط)داده و خلاصه الان اون دندونا توی معدشون تشیف دارن و حالشم بد شده و الانم بیمارستانه.....فک کنم غذا که میخوره دیگه از تو معدش دندونا براش میخورن خخخخخخخخخخخخخخ

فامیل دوره داریم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دندون مصنوعی............

معده.....................
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 405
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,313
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,514
  • بازدید ماه : 2,514
  • بازدید سال : 118,446
  • بازدید کلی : 11,954,919