loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 639 1392/07/02 نظرات (0)


من آن ابرم که می خواهد ببارد

دل تنگم هوتی گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت

نمی داند کجا سر می گذارد


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 


شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 


مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد

چون سبک تر شده ام ، از پر کاهی ز غمت


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 

 


گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت

سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت

ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 


مهربانی نقش هر نقاش نیست

 هر که نقشی را کشید نقاش نیست

نقش را نقاش معنا می دهد

مهربانی نقش یار است حیف که یار نقاش نیست


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 


پای من خسته از این رفتن بود

 قصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

راهش افسوس جدا از من بود


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 


یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن

شاید برنده کل دلتنگی هات شدم


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 


فغان دل برنگیزد حکایت

 که روح و دل کنند از هم شکایت

که میبینم ز تو لطفی نباشد

 پرا باید چنین دفع محبت

مگر بد عهدیم اندر چه دیدی ؟

 که درگر تو نمی فرستی پیامک

اگر ناراحتی از این رفاقت

 که من هم قطع کنم دیگر رفاقت !


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 


می بوسیمت سه تایی  من و غم و تنهایی

امان از این جدایی دلتنگتم خدایی


 

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 


ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی

  آتش به شب تار زدی خسته نباشی

ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی

  با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی


 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *


 

 

امشب دلم از آمدنت سرشار است

 فانوس به دست کوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر

 این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است

!* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

 



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 146
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 3,310
  • بازدید سال : 119,242
  • بازدید کلی : 11,955,715