loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 626 1392/07/03 نظرات (0)


میدونی چیه ؟

 اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم

 اگه به دسته بیل آب میدادم

 تا حالا میوه داده بود
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
الهی من خورشید بشم تو ماه

که تا قیامت ریختتو نبینم
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

خواستم جونمو فدات کنم

یه دفعه یه صدایی تو ذهنم گفت :

 چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟



فقط 1 بار بهت می گم دوستت دارم

می دونی چرا زندگیم ... ؟

 چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
خیلی دوستت دارم عشق چشم آبی

یه مشکل هست  سر راهم هست

چیه ؟  اینکه تو خیلی گاوی

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
اون چیه که از گل بهتره؟

 از حوری قشنگ تره؟

 از دنیا با ارزش تره؟

 از فرشته پاک تره؟

واقعا که تو هنوز منو نشناختی؟

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
حکیمی هر وقت دلش می گرفت با خرش درد دل می کرد

من هم الان دلم گرفته

 کجایی؟
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

اون صورت مظلومت اون چشمای پراشکت اون نگاه پرخشمت

 منو یاد کسی می ندازه که توی عروسی شام گیرش نیومده

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
اگه یه روز رفتی سفر

رفتی از پیشم بی خبر

سوغاتی واسم چی میاری؟
* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *
به سراغ من اگر می‌آئی
.
.
.
سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 739
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 3,814
  • بازدید سال : 119,746
  • بازدید کلی : 11,956,219