loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 252 1392/07/19 نظرات (0)

 

از این شب های تو در تو
که جز شب در پی اش نیست
از این روزایه بیهوده
که فردا در پی اش نیست
از این شب های بی رویا
دلم “خونه…….دلم تنگه…..
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


دختر همسایه موهای عروســـکم را کند
باد بادبادکم را بــــ ـــرد
امــا تـــ ـــو………
چه ها نکردی با دلــــ ـــم !!!
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


مـدتهــاسـت تنهــا چیــزی که مــرا یــاد تــو می انــدازد طعنــه های دیگـــران اســت
شـایــد اگــر ایـن دیگــران نبــودنـد تـو زودتــر از ایـن ها بـرایــم مــرده بــودی .
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


چه شوری میزند دلم
وقتی در نگاه دیگران آنقدر
عزیز میشوی
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


دکتر هم دیوانه شد؛
وقتی چند لحظه از سکوتم را برایش معنا کردم
فردا برای دلجویی دیر است…امروز “زخم” نزن
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

خسته ام از صبر و خاکستر نشین سایه ام ، کاش
میامد شبی اندوه بی پایانِ تو
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


من احمق گاهی فکر میکنم غرور داری که بهم نمبگی عاشقتم!!!
ولی مگه میشود آدم عاشق باشد و غرور داشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من که هیچ غروری برای عشقم نداشته ام……

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

. . . . . . میگن هر وقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن !
اگه پیشت نبود صداش کن !
اگه نشنید دعاش کن !
. * * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

سهم من از تو ؛ دلتنگی بی پایانیست
که روزها دیوانه ام میکند ، شب ها شاعر . . .
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


همین که یک لحظه از ذهنم میگذرد که من اینجایم و تو آنجا ؛ دلم میلرزد و اشکم بی مهابا سرازیر میشود . . .
من دلیلش را گذاشته ام دلتنگی ولی توام مثه دیگران مرا دیوانه بخوان . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,613
  • بازدید ماه : 1,613
  • بازدید سال : 117,545
  • بازدید کلی : 11,954,018