loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 374 1392/02/17 نظرات (1)

هر روز صبح چشمانم را باز می کنم و او نیست، و این بی رحمانه ترین اتفاق هرروزم است



شما هم وقتی یه اس ام اس واسه یکی میفرستین، ، ، مثلا دو…دخترتون، بعد از اینکه ارسال شد دوباره میره تو ارسال شده ها، دو سه بار دیگه اون اس ام اسو میخونین؟؟؟؟؟؟منکه رد خور نداره!!!!



لذت قدم زدن با تو توی پیاده رو
هوا بارونیه زیر چتر عشق من و تو
عشق تو بارون تنده داره میشوره منو
.

.

.

.



قشنگترین عشق نگاه خداوند بر بندگان است تو را به همان نگاه می سپارم



خانه ام وقتی که میایی تمامش ما تو
هر چه دارم غیر تنهایی تمامش مال تو
وسعت ارام اقیانوس ارام دلم
ای پری خوب تنهایی تمامش مال تو

.

.

.

.



وقتی مهربانی ات ازدور آنقدرنزدیک است حس می کنم جغرافیا یک دروغ تاریخی ست



تاحالا شده یک روز معمولی رو با یکی بگذرونی . فردا صبح که بیدار می شی دلت بگیره، حاضر باشی کل زندگیت رو بدی تا فقط یک ساعت باهاش باشی ! شب که میای بخوابی تنها ارزوت این باشه که: ایا اونم به تو فکر می کنه !



چه احساس خوبیه وقتی می شنویم کسی می گوید : مواظب خودت باش اما خیلی بهتر از اون اینه که می شنویم کسی می گوید : خودم همیشه مواظبتم



ببخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده !
.
.
.
.
.
.
میشه من اسیرتون بشم !!؟؟



دلتنگم نه برای هر کسی، برای کسی که هیچکسم نبود و همه کسم شد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سه علی سه در تاریخ 1392/02/17 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوب وزیبایی دارید. از وبتون خوشم اومد اگه موافقید با هم تبادل بنر کنیم اگه دوست داشتید خبرم کن با تشکر
پاسخ : سایت منو لینک کردی بگو لینکت کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,453
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,453
  • بازدید ماه : 4,528
  • بازدید سال : 120,460
  • بازدید کلی : 11,956,933