loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 391 1392/07/23 نظرات (0)

 

فقیر تر از اون گلفروش منم که پول ندارم ازش گل بخرم :|

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *



کسانی که روزی هزار بار آرزوی مرگ می کنند

بیشتر از سایرین عمر می کنند !

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *



تعطیلات تابستان را چگونه گذرانده اید ؟

-
ما نگذراندیم ، خودش گذشت .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *



ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ

ﻫﺎ = ﺧُﺐ

ﻫﺎ = ﺑﻠﻪ

ﻫﺎ = ﭼﯿﭽﯽ ﻣﯿﮕﯽ ؟

ﻫﺎ = ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺩﺗﯽ !!

ﻫﺎ ﻫﺎ = ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺣﺮﻑ

ﻫﺎ = ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﻥ

ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ = ﺑﯿﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻡ !

ﻫﺎﺁ = ﺷﺎﺥ ﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﮐﺸﯿﺪﻥ

ﻫﺎﺍ = ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ

ﻫﺎ ؟ = ﺗﻌﺠﺐ

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *



این ماجرا کاملا واقعی است ! :

گفتم : مادر!

گفت : جانم!

گفتم : درد دارم!

گفت : بجانم!

گفتم : خسته ام!

گفت : پریشانم!

گفتم : گرسنه ام!

گفت : بخور از سهم نانم!

گفتم : کجا بخوابم!

گفت : روى چشمانم!

گفتم : پارچ آب برگشت رو فرش!

گفت : اى خدا ذلیلت کنه ، بمیرى راحت بشم از دست !

 

 

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

 

 

 

دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست
گاو بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم……!
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


میگن دیشب مخابرات چند ساعت فیلتر فیسبوک رو دراورده ، شسته و دوباره گذاشته سر جاش

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *
من گفته بودم شکل توپیدا نمیشه / هیچ کسی مثال تو خوشگل وزیبا نمیشه
میدونی چرا میگم که تو تکی مثال ماه / سرکاری, مثل تو اُسکلی پیدا نمیشه!
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


آقا دیدین روی درو یوار جاهای مهم میزنن :
پارک = پنچری
دیروز یه جا زده بود:
پارک= انفجار
ملت اعصاب ندارن :-S
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *


پسر: وای خدای من، عجب چهره زیبایی، چه لطافتی، مثل گل میمونی. از چی استفاده میکنی؟

.
.
.
.
.
.
.
دختر: Adobe Photoshop CS5
* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,683
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,683
  • بازدید ماه : 4,758
  • بازدید سال : 120,690
  • بازدید کلی : 11,957,163