loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 1065 1392/07/30 نظرات (0)

 

شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *



دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :

یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *



خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *




می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند!!!…………


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *



میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *



گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *



تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *



سوزنبــان پیــری شـــده ام

که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد

نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *




گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود

گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند

مواظب بعضی یک ها باشیم !

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *




گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند

ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش . . .


* * * * * * * اس ام اس تک * * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 13,111
  • بازدید سال : 93,853
  • بازدید کلی : 11,930,326