loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 1602 1392/08/12 نظرات (0)

.

دلتنگی هایم را به بند میکشم  شاید روزی لایق گریبانت شوند !!
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور! من به حای هر دویمان دلتنگتم!!!
من اینجا بس دلم تنگ است
و هر سازی که می بینم بد آه نگ است
بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است
اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور! من به حای هر دویمان دلتنگتم!!!
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی پایان
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
فدای اون مهر و وفات / دلم شده تنگ برات
چطور بگم ؟ باور کنی ! / چقدر عزیزی تو برام
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟ / تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی.. / ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟
.
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
لحظه هایی هست که دل واقعاً برایت تنگ می شود.
من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
پیش چشمت خطاست شعر قشنگ / چشمت از شعر من قشنگ تر است
من چه گویم که در پسند آید / دلم از این غروب تنگ تر است
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ / نامش هرگز ننهم دل ، که به آن گویم سنگ
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
می بوسیمت سه تایی / من و غم و تنهایی / امان از این جدایی / دلتنگتم خدایی
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمی دانم ، اینجا شده پاییز ، آنجا را نمی دانم
اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
عشق و عاشقی کمرنگ شده / محبت آه نگ شده
دوستی تکزنگ شده  / مگه بین من و تو جنگ شده
نامرد دلم برات تنگ شده
دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا
امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
خورشید مردّد است، کمرنگ شده هر چیز که دست می زنم سنگ شده
انگار که حال و روز دنیا خوش نیست شاید که دلت برای من تنگ شده
.

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *


.
بیتابم و دل برای دیدار تو تنگ است ، تقصیر دلم نیست نگاه تو قشنگ است

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 407
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 3,482
  • بازدید سال : 119,414
  • بازدید کلی : 11,955,887