loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 267 1392/08/18 نظرات (0)

.

زیباست یادت ....

ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی!!




* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام

مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم , یواش یواش

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !

وقتی تو را بی همتا آفرید . . .


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
آنقدر دوست داشتنى هستى که ایستاده هم به دل مى نشینى



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !


* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :

یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
خاصیت دنیاست

در اوج داشتن و خوشبختی

دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند!!!…………



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .



* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 217
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 370
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 981
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 981
  • بازدید ماه : 4,056
  • بازدید سال : 119,988
  • بازدید کلی : 11,956,461