loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 411 1392/08/24 نظرات (1)

.

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که می دونم تو هم دلت تنگ منه

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سال هاست دارم حساب می کنم

چگونه من بعلاوه ی تو

شد فقط من

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
تو که با دیگرانت بود میلی

چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود

که عشق ما نشد مجنون و لیلی ؟

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

می بینم سر جاتی !

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
باران که می بارد همه چیز تازه می شود

حتی داغ نبودنِ تو

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
اگر تنهایی ام چشم مرا بست

اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هر جا که باشد یاد ما هست

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
قدِ تو به عشق نمی رسید

غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد

اما باز هم نرسید

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را

گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن

گـفـت:فــقـط مــن ؟

گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
دگر درد دلم درمان ندارد

مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی

نگاهت دور برگردان ندارد

* * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * * *
رشته ی محبت را

باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حجت در تاریخ 1392/08/26 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : قابل شما رو نداره شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 754
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 754
  • بازدید ماه : 3,829
  • بازدید سال : 119,761
  • بازدید کلی : 11,956,234