loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 323 1392/08/28 نظرات (0)

.

 

کنار خیابون دست تکون دادم برای یه تاکسی
یه 50 مترجلوتر نگه داشت . بعد از یه دقیقه اومد پایین گفت
من برای شما نگه داشتم ها !
گفتم اونجایی که شما میخوای منو سوار کنی من میخوام پیاده شم

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

یه سوال :
تاحالا شده وسط خنده هاتون صدایی شبیه خرناس توله شیر دربیارین !؟

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

نصفِ دستشویی هایی که دخترا توی طول عمرشون میرن
واسه فرار از پاک کردنِ سفره ست !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

کــودَکِ دَرونَـــم پـــورشــه مــیــخـــاد
خُــدا هیــچــکیو شَـرمَــنــده‌ی کـــودَکِ دَرونِــش نَکُــنـــه !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

امروﺯ ﺗﻮ ﺻﻒ ﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﻧﻮﻧﻮﺍ ﮔﻔﺖ : ﮐﯽ ﺳﯿﺮ ﺧﻮﺭﺩﻩ ؟
ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﻦ ! ﮔﻔﺖ : ﺑﯿﺎ ﺟﻠﻮ ﻧﻮﻧﺘﻮ ﺑﺪﻡ ﺑﺮﻭ ﺳﺮﯾﻊ
ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩم !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

دقت کردین !؟
هروقت تو حموم صورتت رو صابون میکشی ، ارواح و اجنه حمله میکنن !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

«چقدر چاق شدی!» چیست ؟
جمله ای که میتونه درجا جنس مونث رو از پا دربیاره
و در طولانی مدت باعث افسردگی اون شخص بشه !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

پسرا : من فقط از تو خوشم میاد عزیزم
فقط از تو→ از تو↑ تو↗ تو↓ و تو↘ :))

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

از خواب بیدار شدم بابام اومده میگه بیدار شدی ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خوابم خودمو زدم به بیداری !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

اگر بگم ماه منی ، ستاره عمر منی
واسم شکلات میخری ؟
حالا که فکر می کنم می بینیم یه شوکولات
ارزش این همه دروغ رو نداره !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

این دخترایی که آخر جمله هاشون مینویسن :
“دخترا دست جیغ هووورا”
برنامه کودک زیاد میبینن یا کودک درونشون زیادی فعاله !؟

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

رفتم بانک وام بگیرم ، این قدر از ضامن‌هام چک و امضا گرفت
از خجالت آب شدم. کم مونده بگه زن و بچه‌های ضامن‌ها رو هم بیار
این پشت گروگان بگیریم !

 

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

من به اون دسته از کسایی که هنوز به “عشقشون” میگن “عجقم”
و چیتال میتونی عسیییییییسم …
بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم!

* * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

 

از وصیتهای لقمان به پسرش :
اگر تو یه جمعی وارد شدی و تشخیص آدم بی ادب از بقیه برات سخت بود
کولرو خاموش کن !

 

 * * * * * * اس ام اس دونی * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 3,390
  • بازدید سال : 119,322
  • بازدید کلی : 11,955,795