loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 844 1392/09/13 نظرات (1)

.

خنده ام میگیرد
وقتی پس از مدت ها بی خبری
بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری
میگویی : دلم برایت تنگ است
یا مرا به بازی گرفته ای
یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی
دلتنگی ارزانی خودت . . .

###### اس ام اس دونی ######



دیوانه نیستم !..
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

###### اس ام اس دونی ######



تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !

###### اس ام اس دونی ######



این روزها هوای مرا نداری ،
خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !

###### اس ام اس دونی ######



سفری به دور دنیاست ،
وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند . . .

###### اس ام اس دونی ######



بعد از گرفتن دست هایت،
تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند ...!

###### اس ام اس دونی ######



بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد ،
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا

###### اس ام اس دونی ######



نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر ,
دل بی چتر مرا مهمان کن !

###### اس ام اس دونی ######



طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم !
آسمان دلم را منتظر مگذار

###### اس ام اس دونی ######



وسعت یاد کردن همیشه گفتنى نیست پس به وسعت ناگفته ها به یادتم...

###### اس ام اس دونی ######



خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود .


###### اس ام اس دونی ######


سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را

###### اس ام اس دونی ######


در خلوت من نگاه سبزت جاریست/ این قسمت بی تو بودنم اجباریست

###### اس ام اس دونی ######


پای تو که وسط می آید
هم آغوشی
بی معنا میشود
با تو تا آسمان میروم …. !
بلوغ ِ احساسَم
میانِ بازوانِ تو
رویا را ؛ حقیقت ِمحض می کند ،
بمان !


###### اس ام اس دونی ######


جدا ماندن از کسی که دوستش داری
فرقی با مردن ندارد
پس عمری که بی تو میگذرد
مرگیست به نام زندگی

###### اس ام اس دونی ######


ماههاست فراموشش کرده ام ؛
خاطراتش را هم … !
ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش
ذوق میکنند !


###### اس ام اس دونی ######


این اخرین عشقت بوی هوس میداد
برگرد به گذشته ات تا که ز نو خود سازی
نظر شما چیه؟

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahtab akbari در تاریخ 1392/09/15 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

سلام _ ممنون از پیام های زیباشکلک
پاسخ : قابل شما رو نداشت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 538
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,739
  • بازدید ماه : 1,739
  • بازدید سال : 117,671
  • بازدید کلی : 11,954,144