loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 237 1392/10/17 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی

کاش می شد زندگی را هم عوض کرد٬ مثل «چایی» وقتی که سرد می شود

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

آدمای دنیای من فعل هایی را صرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

هوایت دستان سنگینی داشت، وقتی به سرم زد فهمیدم

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

دلم بچگی میخواهد  جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند ؟

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

گـاهــی نمـی دانــی
از دسـت داده ای
یـــا
از دسـت رفـــتـه ای

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ  ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

عادت کرده ام
کوتاه بنویسم
کوتاه بخونم
کوتاه حرف بزنم
کوتاه نفس بکشم
تازگی ها
دارم عادت می کنم
کوتاه زندگی می کنم
یا شاید
کوتاه بمیرم
نمی دانم
فقط عادت

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

اینجا جاییست که
عشقبازی نمی کنند با هم
با هم با عشق بازی میکنند

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

اجازه خدا ؟ میشه ورقمو بدم ؟
میدونم وقت امتحان تموم نشده ولی خسته شدم

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

کسی که نگاهت را نمی فهمد
توضیح های طولانی ات را هم نخواهد فهمید.

.

* * * * * * اس ام اس تنهایی * * * * * *

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,476
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,476
  • بازدید ماه : 5,551
  • بازدید سال : 121,483
  • بازدید کلی : 11,957,956