loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 220 1392/10/18 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد
بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

.



.

حالا اشک ها هم شبیه تو شده اند
گریه که می کنم نمی آیند

.



.

سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست
ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا

.



.

به چشمانت که رنگ آب دریاست
به آن نازی که در چشم تو پیداست
به گل های بهار و عشق و مستی
فدایت میشوم هر جا که هستی

.


.

در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست
گل شدن هنر است
تقدیم به سرور گل ها

 


 

 


من از این فاصله ها دلگیرم
از غم دوری تو می میرم
تو ز حال دل من بی خبری
من از این بی خبری دلگیرم

.



.

می نویسم از تو ای زیبای من
می سرایم از تو ای رویای من
ای نگاهت سبزتر از سبزه زار
می نویسم بی قرارم بی قرار

.



.

بغض یعنی نرو
بفهم

.



.

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم
تمام دار و ندارم نگاه توست

 


 

 

 


من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم
تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

.

 



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,041
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,242
  • بازدید ماه : 2,242
  • بازدید سال : 118,174
  • بازدید کلی : 11,954,647