loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 371 1391/11/18 نظرات (1)

 

بگذار مرز تنهایی را رد کنم …
ببین…گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد..

*

بی ” تــو “کنار ِ این خاطره ها نشستن دل می خواهد…
که من ندارم….باور کن !

*


زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم . . .

*

من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم

*

زیباترین ستایش ها نثار کسی که کاستی ها و لغزش هایم را میداند
و باز هم دوستم دارد….

*

دلم بی لبت نای ماندن ندارد / لبم بی دلت جای خواندن ندارد / بی لب و بی دل ، توان بود ولی / سرم بی تبت پای ماندن ندارد

*

کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم ، از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود

*

تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم
شاید به جرم عشق ما متهم باشیم
باز در حضور تو آشفته خویشم
در سفره عشقت درویش درویشم. . .

*

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست . . .

*

ب و هوای دلم آنقدر بارانیست
که رخت های دلتنگی ام را
مجالی برای خشک شدن نیست
اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است .

*

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط افزایش آمار در تاریخ 1391/11/18 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما دوست عزیز
این پیام به طور خودکار توسط سیستم وبلاگدهی به شما ارسال شده به این دلیل که آمار شما افزایش داشته و یا توان افزایش دارید
با ثبت لینک خود و قرار دادن باکس در سایت خود آمار خود را به صورت چشم گیر افزایش دهید
همچنین رنک گوگل و الکسای قابل توجهی داره سایت لایک ایت ....
همچنین برای رفاه حال شما بازدید کنندگاه بر خلاف باکس های دیگر پاپ آپ نداریم - هدف افزایش آمار شماست
پاسخ : سیستم وبلاگدهی هیچ وقت تبلیغات به عنوان نظر نمی فرسته.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 553
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 553
  • بازدید ماه : 3,628
  • بازدید سال : 119,560
  • بازدید کلی : 11,956,033