loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 231 1392/10/29 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

 

روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
بن بست دنیاست برای من آغوشت
اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
به ماهی ها نگفتم تو دریایی
اما تمام رودخانه ها دنبال تو می گردند !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
ابراهیم که نیستم میگذاری میروی
این آتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد !!!
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
باز هم “خیال” تو مرا “برداشت” !
کجا می برد نمی دانم ؟!
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
در سرخ ترین لحظه اشک تشنه یک نگاه توام برای لبخندی دوباره
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
نپرس چرا سیگار میکشی ، بپرس چی میکشی که انقدر سیگار میکشی !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
سخت است
فراموش کردن کسی
که با او
همه چیز و همه کس را
فراموش می کردم !
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
همه ماهر شده اند
یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !
اما من
ناشیانه
به یک نفر دل میبندم
هزاران بار
.

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *.
باور کن خیلی حرف است
وفادار دست هایی باشی
که یکبار هم لمسشان نکرده ای
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,537
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,537
  • بازدید ماه : 4,612
  • بازدید سال : 120,544
  • بازدید کلی : 11,957,017