loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 167 1392/11/08 نظرات (1)

اس ام اس عاشقانه روز

دلم اصرار دارد

فریاد بزند؛

اما . . .

من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

آسمون وقف نگاهت گل من
مانده ام چشم به راهت گل من
هر کجا هستی و باشی گویم
که خدا پشت و پناهت گل من


* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

 

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!

.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست / تا که کام او ز عشق خود روا کنم
خود را نمیبخشم ، اگر که زین پس به عاشقان وفا کنم . .
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

دیدی ای دل که غم عشق دگر باره چه کرد ؟
چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد . .
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند . .

 

 

* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 

 

 

نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم!


* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

 
نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !

.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن . . .
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 


.

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس
گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بارگیری.کام در تاریخ 1392/11/08 و 5:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
مدیر سایت بارگیری.کام هستم
ما بصورت حرفه ای آغاز گر سایت دانلود هستیم. شما هم در کار پیامک کار می کنید و در آینده شاید بتوانیم فعالیتی موازی هم داشته باشیم.
در صورت تمایل به شروع این رابطه می توانیم تبادل لینک داشته باشیم.
بعلت اینکه سیستم ما با رزبلاگ سازگار نیست ابتدا به ما مراجعه کنید و لینک کنید و اطلاع دهید. باتشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,689
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,689
  • بازدید ماه : 5,764
  • بازدید سال : 121,696
  • بازدید کلی : 11,958,169