loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 207 1392/11/09 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه روز

عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

عزیزم
   
پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من . . .
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

 

سلام یه زحمت واست داشتم
هروقت از جلو آینه رد شدی ، این دوست منم ببوس !


 
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 



شبی پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمی بیا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نیابند خاکسترم . . .
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

میفرستم این پیامک را به دوست / ای پیامک صورت او را ببوس
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

بازم شادی و بوسه / تو هر لحظه و ساعت
هیچ وقت کهنه نمی شه / دوستت دارم کثافت!
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

ناز آن چشمی که سویش مال ماست
ناز آن رویی که بوسش مال ماست !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *


.

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باز از این گونه خطاها نکنم
بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من
توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

.

با گوشیت چیکار کردی ؟ هرچی زنگ میزنم میگه
مشترک مورد نظر خوشگله !
بوسیدنش مشکله !
.
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

 


.

++-_+++<( )>
تا سیاره اورانوس ، یه آتلانتیس پر از بوس
واسه شیرین ترین دوست !


 
* * * * * * اس ام اس عاشقانه * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,428
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,428
  • بازدید ماه : 6,503
  • بازدید سال : 122,435
  • بازدید کلی : 11,958,908