loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 237 1392/11/09 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار جدید

گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری !

بعضیارو برای یک ساعت و بعضیارو برای همیشه

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *

شاید واسه خودت کسی باشی

ولی واسه من هیچی نیستی

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


سراب هم که دیدی تظاهر کن که

داری ازش آب میخوری و سیراب میشی !

نزار به دروغش افتخار کنه

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


چه کرده ای با من که این روزها

تــــو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم ؟

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


گفتم فراموشت میکنم !

گفت نمیتونی

رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت دیدی نمیتونی

گفتم شمــــــا ؟

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


از همه جا بوی مهر میاد

از تو هنوزم بوی بی مهری !

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *

من خیلی “با احساسم

ولی یادت نره تنفرم یه حسه … !

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


می بینی ؟

بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم

که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


هیسسسسسسسسسس

کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر !

ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


دل من تنها بود

دل تو اما نه

آفرین بر دل پر مشغله ات

کز سر لطف با دلم بازی کرد

* * * * * * * اس ام اس تیکه دار * * * * * * * *


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,638
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,638
  • بازدید ماه : 4,713
  • بازدید سال : 120,645
  • بازدید کلی : 11,957,118