loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 247 1392/11/14 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی

دلم رادرغمت کردم زهرویرانه ویرانتر،چودیدم دوست میدارد،دلت دلهاى ویران را.
.

. * * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
*
لبخند تو را چند صباحی است ندیدم/
یکبار دگر خانه ات آباد بگو سیب/
عمری است که اندوه به رویم زده لبخند/
از هر غمی اندیشه ات آزاد بگو سیب.
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
غم رفتنت در سینه باز مانده،برگرد تا این دل در سینه نمرده
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
خــــــــــدایا
خواستم بگویم تــنهایم
اما
نـــــــــــگاه خندانت، مرا شــرمگین کرد
چه کسی بـــــــــــــــهتر از تو … ولی عجیب دلتنگم
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

 

.
شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
.

. * * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
دیشب تو خواب با بارون مسابقه دادم.اون بارید و من گریه کردم..
باهاش از تو حرف زدم..اون دلتنگ خورشید شده بود و من دلتنگ تو
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد ، خوابمان می گیرد … دست اندازها نعمتند…!!!
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
من شیفته ی میزهای کوچک کافه ای هستم
که بهانه نزدیک تر نشستن مان می شود
و من
روبه روی تو
می توانم تمام شعر های نگفته دنیا را یک جا بگویم
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
بعضی وقتا انقدر دلتنگ کسی میشی
که اگه بفهمه خودش از نبودنش خجالت میکشه
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
وداع آخرم با تو، وداعم با نفس هامه
ببین نزدیکه ویرون شم، رفیقم قلب تنهامه
یه دریا تو چشام دارم،شبم لبریز بارونه
بدون تو کسی جز من، کنار من نمیمونه
.

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

.
ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند…چه تلخ است قصه عادت….

* * * * * * اس ام اس دلتنگی  * * * * * *

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 227
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,426
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,426
  • بازدید ماه : 5,501
  • بازدید سال : 121,433
  • بازدید کلی : 11,957,906