loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 255 1392/11/14 نظرات (0)

اس ام اس خیانت و نامردی

از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا ، یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت
خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت
من که گفتم این بهار افسردنیست
من که گفتم این پرستو رفتنیست
آه عجب کاری به دستم داد دل
هم شکست و هم شکستم داد .

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

اگر می دونستی چقدر دوستت دارم هرگز قلبم را نمی شکستی ، گرچه خانه شیطان شایسته ویرانی است

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

آری این منم ، این منم همان عاشقی که بر تو جان می داد ، و تو کسی هستی که برای رسیدن به خوشبختی به روی جسدهای بی جان غرور انسانها قدم می گذاشتی ولی افسوس ، افسوس که راه ات برای رسیدن به هدف هایت اشتباه بود ، و افسوس که من برای آدمی مثل تو غرورم را شکستم ، افسوس !

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

مطمئن باش و برو ضربه ات کاری بود ، و چه زشت به من و سادگیم خندیدی ، دل من سخت شکست به تو عشقی پاک که پر از یاد تو بود و به یک قلب یتیم که خیالم می گفت تا ابد مال تو بود ، تو برو و برو تا راحتتر تکه های دل خود را سر هم بند زنم

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

نفرین به سادگی ام که بی دل تو ، به یاد تو روح و جسم خود آزردم

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم!..

اما هرگز نفهمیدی

من تو را برای دردهایم نمی خواستم

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

می بوسم می گذارم کنار ، تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را ، شانه هایت را ، عاشقی ات را ،

همه را

.

* * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

.

مگر با باد نسبتی داری؟… چقدر شیبه تو یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت

.

 

. * * * * * * اس ام اس خیانت و نامردی  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 240
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,840
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,840
  • بازدید ماه : 4,915
  • بازدید سال : 120,847
  • بازدید کلی : 11,957,320