loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 183 1392/11/24 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار روز

دست خودت نیس ، یه کم عقده ای شدی !
خدایی هاشم نمیخواست اینقدر گنده میشدی ؟

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



کـیروش دستور داد جهت سردرگم کردن مسی ،
.
.
.
تمام بازیکنان در زمین همدیگر را ” هاشم ” صدا بزنند !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



یارو تو پیج مسی کامنت زده :
چرا تو PES 2014 درست پاس نمیدی ؟ دیوث !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



کسی آرژانتینی بلده ؟
.
.
.
نامردا ضد حمله زدن به پیج هاشم بیک زاده

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



به نظرم آبرومندانه تره که روز بازى با آرژانتین ، ایران بگه درس دارم نمیام فوتبال بازی کنم !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺴﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻣﺸﺎﯾﺨﯽ ﮔﻔﺘﻪ :
ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺖ ﻭﺍﺟﺒﻪ ﺧﺎﻥ ﺩﺍﯾﯽ
اما ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯽ ﻧﺰﻥ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﺧﻮﺷﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ،
ﺍﯾﻦ فیسبوک ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ ﻫﻤﺶ بلاک ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ،
به هر کی گفتم نوکرتم با خنجر زد توی پیجم
ﮐﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﻗﺪ ﯾﻪ ﻧﺨﻮﺩ واسم ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯽ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ من ﯾﻪ ﺧﺮﻭﺍﺭ ﺭﻭ ﮐﻨﻢ ؟!

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



ﺧﺪﺍ ﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺑﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﮔﺮﻭﻩ ﻧﺸﺪﯾﻢ ﻭﺍﻻ ﺩﻫﻦ ﻣﻨﻢ ﺍﻻﻥ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ !
.
.
.
ﺭﻭﻧﺎﻟﺪﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺩﯾﺪ ﺍﺯ ﭘﯿﺞ ﻣﺴﯽ !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



میگن الان تو آرژانتین همه ملت تو گوگل دارن هاشم بیگ زاده رو سرچ می کنن !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



مورد داشتیم پسره گفته :
مامان با یه دختر خوب آشنا شدم بریم خواستگاریش ؟
مامانش گفته : کجا آشنا شدید ؟
گفته: پیجه مسی !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



علیرضا جهانبخش : من هر شب خواب بازی مقابل لیونل مسی را می‌بینم و خیلی هیجان زده هستم از این که می‌توانم تابستان‌ آینده در کنار مسی بازی کنم .
اینجوری که این ذوق داره احتمالا وسط بازی کار به جایی میرسه که کی روش میگه مسی رو ول کنید جهانبخش رو بگیرید !

* * * * * * اس ام اس خنده دار  * * * * * *



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,146
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,146
  • بازدید ماه : 4,221
  • بازدید سال : 120,153
  • بازدید کلی : 11,956,626