loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 205 1392/12/07 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری

خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ….. آفرین همینطور ادامه بده

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

خیلی دلم برات تنگ شده…اونقدر که از دوریت گریه ام میگره… اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره!!

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

باهمه وجودم سرمو روشونه مهربون تو میذارم و یواشکی دماغمو با لباست پاک میکنم!!

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت… آمدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد… خلاصه اینکه… گند زدی به فرش رفت پی کارش

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

 

درتنهاترین شبهای من صدای توست. تنها تو هستی که صورتم را در تنهایی شب نوازش می کنی و تنها دلیل بیدار بودنم تو هستی
ای پشه

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم
۱٫همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطر ناکه با قدرت بگید.
۲بلافاصله بس از گفتن فرار کنن!

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

اگه دیدی یه نقطه کوچولوی قرمز تو هوا داره میاد طرفت اون دل من نیست که از دلتنگی میاد پیشت اون یه مگسه که رژ زده !

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

زندگی مثل شطرنج میمونه ، البته تو که بچه ای برو منج بازی کن !

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

یه روز..
هاهاهاها
یه مردی..
هاهاهاها
یه مردی میره..
هاهاهاها
بقیشو بعد میگم الان خندم میگیره

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

اگه یه روز رفتی سفر
رفتی از پیشم بی خبر
.
.
سوغاتی واسم چی میاری؟

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

این همه درس خوندیم بالاخره نفهمیدیم رابطه ی فیثاغورس با کی بود..
قضیه اش چی بود….!!! بالاخره چی شد …!!!
خیلی کلک بود

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا ، من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

 

اددا بابا دد ای ی ی ی قاقا ا ا ا ا ا … … …
ببخشید!
گوشیم دست بچه بود!

 

 

* * * * * * اس ام اس سرکاری  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,477
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,477
  • بازدید ماه : 6,552
  • بازدید سال : 122,484
  • بازدید کلی : 11,958,957