loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 281 1392/12/19 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه زیبا

عشق یعنی حسرت پنهان دل

زندگی در گوشه ویران دل

عشق یعنی سایه در یک خیال

آرزوی سرکش و گاهی محال

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

گهگاهی دلم را میشکنی

وقتی به جای “تو

بهم میگویی : “شما

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

تکثیر “تو” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی

قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

روبرویم ، سراب

پشت سر ، خاطرات

نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

دوست داشتنت

اندازه ندارد

حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم

سرزمین حکمرانی توست!

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

چه اعجازیست

بهار لب هایت

با هر بوسه که میکاری

گونه هایم گل می دهد . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 “شعر” را کوتاه دوست دارم

موهای” تو را بلند

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

گاهی دو حس از جنسِ هم

چه تلخ رَد میشوند از یکدیگر !

کار” از کار میگذرد و ..

تو از “من

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

چشم که گذاشتم برو هر وقت خواستی برگرد ، من تا بی نهایت شمردن می دانم

 

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 219
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 3,565
  • بازدید سال : 119,497
  • بازدید کلی : 11,955,970