loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 317 1392/02/18 نظرات (0)

سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم
کعبه میشد من اگر خانه بنا می کردم …



نفسم
تو در شمالی و من در جنوب
کاش دستی نقشه را از میانه تا کند



بدون اینکه “مار” ی در کار باشد
مزه ی “زهرمار” را میچشم وقتی نیستی…



تا نباشد این جدایی ها، نداند قدر یاران را،
کویر خشک می داند، بهای قطره باران را…



ندارم لحظه ای از تو رهائی / امان از عشق و این رهائی
تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدائی …



گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف!
حرفم را پس میگیرم
بی تو انگار اصلا نمیگذرد …

.

.

.

.


جدا ماندن از کسی که دوستش داری
فرقی با مردن ندارد
پس عمری که بی تو میگذرد
مرگیست به نام زندگی



چشمامو وقف تو کردم،
دل به خلوت تو بستم،
هم ترانه پس کجایی؟!
من که مردم از جدایی،
دل شکسته و غریبم،
جون میدم اگه نیایی



باد آورده را باد می برد، قبول!!!
اما تو که با پاهای خودت آمده بودی، چرا؟!



رفت و دیگر ندارمش
تقصیر خودم بود
ته این همه شعر که برایش نوشتم
نقطه نگذاشتم.



خدا خیر بدهد این کفشهای بند دار را!
که رفتنت را دقیقه ای به تاخیر می اندازند…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,240
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,240
  • بازدید ماه : 6,315
  • بازدید سال : 122,247
  • بازدید کلی : 11,958,720