loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 221 1392/12/26 نظرات (0)

اس ام اس  عاشقانه جدید  1393

گهگاهی دلم را میشکنی
وقتی به جای “تو
بهم میگویی : “شما

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



تکثیر “تو” در هر ثانیه ای از زندگی ام یعنی
قشنگترین تکراری که هیچوقت تکراری نمی شود !

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



روبرویم ، سراب
پشت سر ، خاطرات
نازنینم ، کدامین طرف سوی توست . . . ؟

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست!

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



چه اعجازیست
بهار لب هایت
با هر بوسه که میکاری
گونه هایم گل می دهد . . .

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



گاهی دو حس از جنسِ هم
چه تلخ رَد میشوند از یکدیگر !
کار” از کار میگذرد و ..
تو از “من

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



چشم که گذاشتم برو هر وقت خواستی برگرد ، من تا بی نهایت شمردن می دانم

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *



تو نیستی و هراسی در دلم افتاده
حال مادر لالی را دارم که کودکش را در انبوه جمعیت گم کرده باشد . . .

 

 

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

 

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو
بر روی پیشانی ام نوشته شده
تو باید باشی تا با لبهایت
آن را برای من رقم بزنی . . .

 

 

* * * * * *اس ام اس عاشقانه  * * * * * *

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,434
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,434
  • بازدید ماه : 4,509
  • بازدید سال : 120,441
  • بازدید کلی : 11,956,914