loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 381 1393/04/08 نظرات (0)

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عــــــ ــــبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم . . .

.
.
.
رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم
از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم
گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من
من به ایام خدا ولی ارادت دارم  . . .
.
.
.
در سال ، یک ماه است که خدا بیشتر از همیشه دنبال دوست می گردد .
آیا تو دوست او نیستی ؟
آرزومند آمرزش گناهان و براورده شدن حاجات روزه داران

 

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم . . .
.
.
.
رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم
از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم
گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من
من به ایام خدا ولی ارادت دارم  . . .
.
.
.
در سال ، یک ماه است که خدا بیشتر از همیشه دنبال دوست می گردد .
آیا تو دوست او نیستی ؟
آرزومند آمرزش گناهان و براورده شدن حاجات روزه داران . . .
.
.
.
فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد .
السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه
در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم
التماس دعا
.
.
.
روزه ، تمرین کلاس زندگی
درس ایثار و خلوص و بندگی
روزه ، زنجیر هوا گسستن است
دیو و بــــــ ــــــت های درون بشکستن است
.
.
.
ماه رمضان ، برای آن است که یک ماه مرخصی از زمین برای سفر به ملکوت بگیریم . . .
.
.
.
کاش ، در این رمضان لایق دیدار شوم / سحری با نظر لطف تو بیدار شوم
کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان / تا که همسفره تو لحظه ی افطار شوم . . .
.
.
.
روزه ، فرصتی است تا چند قطره تشنگی به حلقوم روحمان بچکانیم . . .
.
.
.
خدایا کمکمان کن که در این ماه رمضان تمرین کنیم ترک هرآنچه که درک دوران ظهور را به تأخیر می اندازد . . .
.
.
.
روزه یعنی نفس خود پاک کن / قلب ابلیس درونت چاک کن
راه پرواز است سوی آسمان / ماه گردیدن بسان عاشقان
التماس دعا
.
.
.
بـر هر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان
در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . .
ماه ضیافت الهی مبارک
.
.
.
معنی جمله زیر در ماه رمضان کامل معنا میشود
ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد  . . .
ماه بخشش گناهان بر شما مبارک
.
.
.
کوله بارت بر بند ، شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم
بشناسیم خدا و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم ، میشود آسان رفت
میشود کاری کرد که رضا باشد او .
ای سبک بال ، در دعای سحرت ، هرگز از یاد نبر ، من جا مــــــ ــ ــــــــانده بسی محتاجم . . .
التماس دعا
.
.
.
رمضان شهر عشق و عرفان است / رمضان بحر فیض و احسان است
رمضان ، ماه عترت و قرآن / گاه تجدید عهد و پیمان است . . .
.
.
.
ماه رمضان ، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک « زیباترین لحظهء حیات انسانی » است . . .
.
.
.
السلام ای ماه پنهان پشت استهلال ما / ما به دنبال تو می‌گردیم و تو دنبال ما
ماه پیدا ، ماه پنهان ، ماه روشن ، ماه محو / رؤیت این ماه یعنی نامه اعمال ما
التماس دعای ویژه در این ماه
.
.
.
به عاصیان وعده ی رحمت رسید . . .
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,901
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,901
  • بازدید ماه : 5,976
  • بازدید سال : 121,908
  • بازدید کلی : 11,958,381