loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 479 1393/04/30 نظرات (1)

تو خونه ما مامانم تو غذا نمک نمی ریزه اعضای خونواده لقمه هاشون رو می مالونن به سر و صورت من بعد می خورن

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
یه بغل گل رز
+
+
با یه دنیا احساس
+
+
با یه سبد ستاره
+
+
+
میدم بهت ببری سر چهار راه بفروشی
نگران سودشم نباش نصف نصف

.

.

.

اس ام اس سر کار گذاشتنی جدید
ﻣﻦ همه بهم میگن ﺻﺪﺍﻡ ﺧﯿﻠﯽ شبیه ﺍﺑﯽ ﺋﻪ
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺮﻑ ﻧﻤﯿﺰﻧﻤﺎ
ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢﺻﺪﺍﻡ شبیه دست فروشای چهار شنبه بازار میشه

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﻴﺪ ﮐﺴﺎﻧﻲ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ۱۰
ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﺴﺎﻧﻲ
ﮐﻪ ۵ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ
+
+
+
.
۵ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ؟؟
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﻦ؟

.

.

.

اس ام اس سر کار گذاشتنی جدید
دخترها مثل بلوتوث هستند تا وقتی کنارشون هستی بهت متصل اند
پسرها مثل وای فای هستند
ممکنه پیش شما باشن اما همزمان به ده نفر دیگه نیز وصل اند

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
آیا می‌دانستید شبها که شما تنها به دستشویی میروید یک جن در پشت در منتظر شما می‌نشیند تا بیایید و شما را تا رختخواب همراهی کند؟

.

.

.

اس ام اس سر کار گذاشتنی جدید
یکی میره زیست میخونه میشه زیست شناس مثل پاستور
یکی میره نوبل میگره مثل ماری کوری
اونوقت تو هی بشین اس ام اس بخون

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ بعضی ﺍﻓﺮﺍﺩ آنقدر خوبند
که درنبودشان دل که
هیچ  دنیا هم تنگ میشود..
دکتر شریعتی خطاب به من

.

.

.

اس ام اس سر کار گذاشتنی جدید
مادربزرگ چیست؟
پیرزنی درفامیل که بایک جمله فامیل رابه هم میریزدوبعد به دخترش میگوید:
مادر مگه من چه گفتم

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
ساده لوحا فک میکنن کتاب خریدن اوج روشنفکریه …
ولی مرحله بالاتری هم هست, ما کتاب نمیخریم تا به قطع درختان کمک نکرده باشیم
ما اونجاییم

.

.

.

اس ام اس سر کار گذاشتنی جدید
اعتراف میکنم
اون بچه مردمی که همیشه پدر مادرتون ازش تعریف میکنن و بهتون سرکوفتشو میزنن منم
حلاااال کنید

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
اینکه خیلى پولدار نیستم خوبیش اینه که:
کسى به خاطر پول و موقعیتم طرفم نمیاد
بدیش هم اینه که کلا کسى طرفم نمیاد

.

.

.

اس ام اس سر کار گذاشتنی جدید
امروز یه خانومه رو دیدم موها دم اسبی ابروها هشتی لبا صورتی سرتونو درد نیارم خلاصه خیلی ناز بود ولی نمیدونم چرا مادرش علی صداش کرد

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
انواع عقیده در تولید :
امریکایی : هم خوب کار کنه هم با دوام باشه
انگلیسی : جنسش خوب باشی و مشتری راضی باشه
ایرانی : تا وقتی مشتری میخره سالم باشه بعد که خرید مهم نیست
چینی : فقط ایرانی بخره

.

.

.

اس ام اس سر کار گذاشتنی جدید
ترک وایبر , واتساپ , لاین  تانگو فیس بوک … بدون درد و خماری بازگشت به زندگی
۱۰۰ % تضمینی
کاملا گیاهی
بدون عوارض جانبی
و بدون بازگشت
با گوشی های نوکیا چراغ قوه دار به آسایش برسید

.

.

.

پیامک سر کار گذاشتنی جدید
نمیدونم جریان چیه هروقت تنهایی قلییون میکشم بهم حال نمیده
دوست دارم یکی باشه با هم بکشیم
بعد وقتی یکی هست با هم میکشیم دوست ندارم بهش بدم بکشه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرشته در تاریخ 1393/04/30 و 5:41 دقیقه ارسال شده است

یک پیشنهادفوق العاده ازسایت دانلودسرااول به سایت ماسری بزنیدبعدتصمیم بگیرید
باعرض سلام خدمت مدیریت محترم سایت ازینکه مزاحم اوقات شریفتون شدم واقعاازتون معذرت میخاهم سایت بسیارزیبایی دارین خوشحال میشم که به سایت منم یک سری بزنیدونظرمحترم خودرابه من بگوییدراجب سایتم ودراخراگرسایت من لیاقت سایت شماراداشت خوشحال میشوم که سایت شماکد بنر سایت مارادررقالب خودقراردهیدوشماهم کدبنراگردارین به من بگوییدتادرسایت خودم قراردهم برای دریافت کدبنرسایت مابه سایت مابرویدودرقسمت دریافت کدبنر ان رادریافت کنید ودرقالب سایت خودگپی نمایید منتظرحضورگرمتان هستم
پاسخ : تبادل بنر نداریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,274
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,274
  • بازدید ماه : 6,349
  • بازدید سال : 122,281
  • بازدید کلی : 11,958,754