loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 300 1393/05/15 نظرات (1)

خدايا وقتي تو پشتمي مهم نيست کيا جلوم هستن …

---------------------------------------

خديا....!

هيچ. وقت تنهام نگذار........!

---------------------------------------

تنها يک پرنده کوچک که زير برگ ها نغمه سرايي مي کند براي اثبات خدا کافيست...

ويکتور هوگو

A little bird singing on the tree is proof enough that there is a God

Victor Hugo

---------------------------------------

نـــگاهــت بـــه آن بـــالا بـــاشـد تـــا دلـــت از آدم هـــاي امـــن پــــایــيــن نــــگـــيـرد…

---------------------------------------

انتهاي شب نگراني هايت را

به خدا بسپار وآسوده بخواب

خدابيدارست ...

---------------------------------------

ساحل دلت را به خدا بسپار، خودش قشنگ ترين قايق را برايت مي فرستد...!!!

---------------------------------------

عشق رازي ست که تنها به خدا بايد گفت

چه سخن ها که خدا با من تنها دارد...

---------------------------------------

خدايا….

اينقدر تو خودم ريختم ،

که از سرمم گـذشت

دارم غرق ميشم ...

دستت کجاست!!!

---------------------------------------

دلت که گرفت ، ديگر منت زمين را نکش

راه آسمان باز است ، پر بکش

او هميشه آغوشش باز است ، نگفته تو را ميخواند ؟

اگر هيچکس نيست ، خدا که هست . . .

---------------------------------------
خـدايــا اگـه يـه روز فرامــوش کـردم خـداي بزرگــــي دارم،تو فرامـــوش نکــن که بــنده کوچکي داري...

---------------------------------------

خدا رو دوس دارم چون هيشکيو shift+delete نميکنه.هممون يه جا منتظر ميمونيم تا دوباره restore بشيم...
---------------------------------------

خدایا دلم آرامشی میخواهد که ابدی باشد و ازلی

کمکم میکنی ؟

---------------------------------------

خدایا حواسم ب همه است جز تو...

پس حق داری حواست ب همه باشد جز من...

---------------------------------------

خداوندا ، بلندای دعایت را عطایم کن

تو ای معشوقه عالم

از این پس عاشقی را پیشه ام فرما

خدایا راستش من آدمیزادم

گاه گاهی گر گناهی میکنم ، طغیان مپندارش !

کریما من گنهکارم ، تو بخشنده !

---------------------------------------

توکل یعنی اجازه دادن به خداوند ، که خودش تصمیم بگیرد

تو فقط بخواه و آرزو کن ، اما پیشاپیش شاد باش

و ایمان داشته باش که رویاهایت ، هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!

پیشاپیش شاد باش و شکر گذار ، چرا که خداوند نه به قدر رویاها

بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

---------------------------------------

خداوندا

نادانی دیروز ، شادی امروزم را گرفت !

نادانی امروزم را بگیِر تا شادی فردایم را از دست ندهم …

---------------------------------------

خــــــــدایـــــــــا!

فـــقــــــط گیـــــــر یـــــــک "لایـــــــــک" تــــو مـــــانـده ام,

تــــــــو کــــــــه مـــــــــــرا بـپــــــــسنــدی دیگـــــر چــــــــه

بــــــــاک از پـــــــیلـــــه هـــــــــــای روزگــــــــــــار ...

---------------------------------------

با خـــــــدایت حـرف بزن

بخنـد

درد و دل کن

اشک بریز

برایش ناز کن

خــــــــدا، خریدار بنده اش هســـــت

هر جـور کـــه بیــــایی دوستــــــــــت دارد...

---------------------------------------

بگذار باران سرنوشت هرچه می خواهد ببارد ما چتر نجاتنمان خداست

---------------------------------------

خدایا!

من گمشده دریای متلاطم روزگارم و تو بزرگواری!

پس خدایا!

هیچ می دانی که بزرگوار آن است که گمشده ای را به مقصد برساند؟

تا ابد محتاج یاری تو,

رحمت تو,

توجه تو,

عشق تو,

گذشت تو,

عفو تو,

مهربانی تو ...

و در یک کلام "محتاج توام ...!!!

---------------------------------------

راستی خدادلم هوای دیروز را کرد

هوای روزهای کودکی را

دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد

دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان

هر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو

دلم میخواهد …

می شود باز هم کودک شد؟؟

---------------------------------------

از گرفتاري هايت گله ميكني؟

و پيش بندگانم شكايت ميبري؟

نمي داني...

تا به حال شكايت تورا نافرماني هايت را

پيش فرشتگان نبرده ام وهيچ نگفته ام!

جايي گوشه قلبت مرا به خاطر آور كه تو را در ذات خود ياد خواهم كرد!

---------------------------------------

خدایــ❤ــا ....!!!

اینقـــدر بهــم ظرفیــت بــده ؛

که نعمـــت هـایی که از روی بخشنــدگی ات بهــم میــدی ,به پای ٍ لیــاقت خودم ننـــویسم ... !

---------------------------------------

✿ خـدایـا !...یــادتـــ مـی آیـَد ،خـواسـتـم کـنـارم بـاشـی ،نـخـواسـتـی. . . !

گـفتی :

" کِـنـار کـ ه هیـچ ،مـیــ شـَوم نـزدیـکـــ تـر از رَگــ ِ گـَردنـَتـــ ..."

بـاشَـد . . . قـَبـول .

✿ فـقـط می خواهم بگویم :

جـهنـم کـ ه آتـش نـمـیــ زنـد ،مـَنی را کـ ه نـزدیـکـــ تـر از رَگــ ِ گـردنـم خـداسـتــ ...

•● ✿ مـگـر نـ ه ، مـِهـرَبـان پـَروردگـار ِ مَن ؟

---------------------------------------

قربون خدای بزرگم بشم

که اگه خطا کنم

نهایت قهرش بین دو اذانه

اذان بعدی دوباره صدام میکنه.

---------------------------------------

خداوندا....

به دل نگیر اگر گاهی

زبانم از شکرت باز می ایستد !!...

تقصیری ندارد...

قاصر است

کم می آورد در برابر بزرگی ات...

لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت

در دلم اما همیشه

ذکر خیرت جاریست !!....

---------------------------------------

خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد :بی انتهاست ،

بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست !.

---------------------------------------

ای جـمـلـه بـیکـسـان عـالـم را کَـس

یـک جـو کرمـت تـمـام عـالـم را بـَس

مـن بـیکـَسَـم و کـسی نـدارم جز تـو

یا رب به فریاد من بی کَس رَس

(مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری)

---------------------------------------

خوشبحال خدا که لحظه به لحظه باتوست،..

ومن ناخواسته همیشه درباره ی تو باخدا حرف میزنم....

---------------------------------------

جـــزمـــن هیچ کســـی رانــداری ,خــــوب مـی دانم...به خاطـــرهمیــن هم است که شـــرم دارم دعــــایت رابــی پاســــخ رها کنـــم.

(حدیث قدسی)

---------------------------------------

من خدا را دارم...

کوله بارم بر دوش...

سفرم بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض...

هر کجا لرزیدی

از سفر ترسیدی

تو بگو از ته قلب

من "خدا " را دارم...

---------------------------------------

خدایا ، آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم . . .

(کـــورش بــــزرگ)

---------------------------------------

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ؛ آسمان را دریاب...

---------------------------------------

خدایا گفته اند دل که بارانی باشد هفت ستون اسمانت میلرزد.....

دارم با دلم میایم پذیرایم باش...دلم بارانیست!!!!

---------------------------------------

خستــــه ام.

و بـــــرای خــــستگی هایــم یـــک صندلی روبـــه بــــام نگــاهت کــــافیــــیست.

"خــــدا" میـــدونستی عاشــــقتم؟

---------------------------------------

آرامش چیست؟

نگاه به گذشته و شکر خدا. نگاه به آینده و اعتماد به خدا.

نگاه به آینده و اعتماد به خدا.نگاه به درون و دیدن خدا .

نگاه به اطراف و جستجوی خدا.نگاه به درون و دیدن خدا .

” لحظه هایتان سرشار از بوی خدا”

---------------------------------------

میـانِ دنبال کردن و دنبال شدنِ

ِایـن روزهای فضای مجازی،

مـ ـن،عجـیب،خود ِحقیقی ام را گم کرده ام!

وای بر مـ ـن✘

که

هنـوز از دنبال کننده های صراط مستقیمِ

تـو نشده ام ؛"خـــدا"

انگار نه از دل،که فقط از سر عادت در نمازم گفته ام؛

"اهدنا صراط المستقیم"

---------------------------------------

همه اش تمام دقیقـ ه های بی دغدغـ ه ام

با تـــو گـذشت . . .

أَلا بِــذِكـــرِ اللَّهِ تَطْمَئِــنُّ القُلُــــوبُ

---------------------------------------

نگذارید صدای دنیا...

شما را از شنیدن صدای "خدا" باز دارد

---------------------------------------

خدا همان است که من می خواهم،کاش من هم همان بودم که او می خواست...

---------------------------------------

خدایـــــــــــــــــا خوش بحالــــــــــــــــــــت ک گلــــــو نداریـــــــ

نمیدونیـــــــــــــــــ بغض چیـــــه...!):

---------------------------------------

اَز هَــمـــان هــایــی کــه نــشــان مــیدَهَــد یـک روی زنــدگــی هَنوز

کَشـــف نَــشُــده است.

"خدا" یـــدونـــه ای ^_^

 

منبع : لایف اس ام اس

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1393/05/15 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بودن شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,053
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,254
  • بازدید ماه : 2,254
  • بازدید سال : 118,186
  • بازدید کلی : 11,954,659