loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 404 1393/05/17 نظرات (0)

نـــگاهــت بـــه آن بـــالا بـــاشـد تـــا دلـــت از آدم هـــای امـــن پــــایــیــن نــــگـــیـرد…

.

.

.

انتهای شب نگرانی هایت را

به خدا بسپار وآسوده بخواب

خدابیدارست …

.

.

.

ساحل دلت را به خدا بسپار، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد…!!!

.

.

.

 

عشق رازی ست که تنها به خدا باید گفت

چه سخن ها که خدا با من تنها دارد…

.

.

.

خدایا….

اینقدر تو خودم ریختم ،

که از سرمم گـذشت

دارم غرق میشم …

دستت کجاست!!!

.

.

.

دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش

راه آسمان باز است ، پر بکش

او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟

اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .

.

.

.

خـدایــا اگـه یـه روز فرامــوش کـردم خـدای بزرگــــی دارم،تو فرامـــوش نکــن که بــنده کوچکی داری…

.

.

.

خدا رو دوس دارم چون هیشکیو shift+delete نمیکنه.هممون یه جا منتظر میمونیم تا دوباره restore بشیم…

.

.

.

خدایا دلم آرامشی میخواهد که ابدی باشد و ازلی

کمکم میکنی ؟

.

.

.

خدایا وقتی تو پشتمی مهم نیست کیا جلوم هستن …

.

.

.

خدیا….!

هیچ. وقت تنهام نگذار…

.

.

.

تنها یک پرنده کوچک که زیر برگ ها نغمه سرایی می کند برای اثبات خدا کافیست…

ویکتور هوگو

جملک یاد کردن از خدا , حرف زدن با خدا ,حرف های خودمونی با خدا, خدایا دوستت دارم , درد دل با خدا , دلنوشته های جذاب با موضوع خداوند, متن زیبای صحبت کردن با خدا, متن و نوشته های عارفانه خداوند, متنهای زیبای درباره خدا , مسیج فقط خدا, مطالب زیبا درباره خدا, پیامک و مسیج با موضوع ذکر خدا, پیامک و مسیج خدایا منو ببخش,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,326
  • بازدید ماه : 1,326
  • بازدید سال : 117,258
  • بازدید کلی : 11,953,731