loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 2502 1393/06/12 نظرات (1)

زیباترین حس زندگی مرور خاطره های خوبست!پس مرورت میکنم هنگامی که دلتنگم

*

*

درد و دلهایت را به کسی نگو…
یاد میگیرند چگونه دلت را به درد اورند.

*

*

دلخوشم با غزلی تازه همینم کافیست / تو مرا باز رساندی به یقینم کافیست
قانعم بیشتر از این چه بخواهم از تو / گاه گاهی که بیادت بنشینم کافیست.

*

*

با همه دنیا قهرم….
اماتو صدایم کنی برمیگردم
سادگی کودکانه ام را میبینی….

*

*

عادت میکنم به داشتن چیزی وسپس به نداشتنش به بودن کسی وسپس نبودنش تنها عادت میکنم اما فراموش ………نه

*

*

دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم
مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

*

*

یادت را از من نگیر!بگذار من هممثل سهراب بگویم….دلخوشیها کم نیست.

*

*

فاصله ها را نمیتوان از بین برد اما اگر میتوانی من را از بین ببر چون تحمل این فاصله ها را ندارم.

*

*

بعد ازتودگر مستئ ما پا نگرفت، بعد از تو کسی دردل ما جا نگرفت، درکلبه تنهایئ خودپوسیدم، بعد از توکسئ سراغی ازمانگرفت…

*

*

پایان راه کاملاً پیداست!
می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری.
و به همان دیوار میاویزمش!
جای همان دستخط تماشائی…………….. خداحافظ

*

*

اس ام اس تنهایی و غم

*

*

کنارحوصله ام بمان نباشی دلم که هیچ دنیایم هم تنگ می شود…

*

*

هر آهنگی که گوش میکنم،
به هر زبانی که باشد
بغضم را میشکند.
نمیدانم،مگر بغضم به چند زبان دنیا مسلط است؟؟!!!

*

*

و عشق قیچی شد …
وقتی تو سنگ شدی
و من کاغذی بی رنگ !!!!!!

*

*

گرگها هرگز گریه نمیکنند
اما گاهی چنان عرصه زندگی
بر آنان تنگ میشود
که بر فراز بلندترین قله ها
دردناکترین زوزه ها را میکشند.

*

*

روزگــــــار… نبـــــــــــــــــودنت را برایم،
دیــــکته میکند، و باز هم نمره من میشود;
صفــــــــــــــــــــــــــر!!!
هنوز،
نبودنت را یاد نگرفتم

*

*

میگن تنهایی سخته ولی چکار کنیم مابه تنهایی عادت کرده ایم کجای بی وفا …

*

*

قیافه ام تابلو شده بود !
گفتن : چی میکشی ؟
گفتم : زجر !
گفتن : نه یعنی چی مصرف میکنی ؟
گفتم : زندگی … !

*

*

دلم گرفته از آدمایی که دوست دارن اما معنی شو نمیدونن
از آدمایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن
از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره

*

*

پرنده ای که عاشقشی رو رها کن اگه اونم عاشق باشه بر میگرده اگه بر نگیا بدون هیچ وقت عاشق نبوده…

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masiiiiiiiiii در تاریخ 1393/07/16 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

ehsas nemikoni ghadimimian vaghean???????????????????????????


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 657
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 657
  • بازدید ماه : 3,732
  • بازدید سال : 119,664
  • بازدید کلی : 11,956,137