loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 406 1393/06/17 نظرات (1)

وقتی به آسمان مینگرم ، از اینکه خرسندم که با وجود فاصله ها ، باز زیر یک سقفیم . . .

*

*

دنيا را خيلي كوچك مي بينم كه بگم اندازه دنيا دوستت دارم

*

*

همیشه قصه تلخ آدم ها تنها شدنه!
اما زیباترین حکمت: به یاد هم بودنه

*

*

چترت را در کنار ایستگاهی در مه فراموش کن…
خیس و خسته بیا…
نمی خواهد شاعر باشی،باران باش…
همین برای هفت پشت روییدن گل کافیست…

*

*

تــــو چـــه میفهـــمی حال و روزٍ کســــی را که دیگــــر هیـــچ نگاهــــی دلش را نمیــــلرزاند…

*

*

تقدیم به آنکه قالیچه یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!

*

*

زخم های دستم را میبتدند و می گویند چرا با خود چنین کردی؟ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند…!؟

*

*

سخــت تریـــن کارٍ دنیـــا بی محلـــی کــردن به کســـی است که بـا تمـــامٍ وجـــود دوسش داری…

*

*

کجای دلم بودی…..
وقتی شب امتحان جبر
به جای درس خواندن
شعر می سرودم……

*

*

پیامک عاشقانه جدید

*

*

مجنون هميشه مرد نيست .گاهي مجنون دختركي تنهاست كه زماني ليلي كسي بوده!!!!!

*

*

دلم تنهاي تنهاست ديگه ازهمه سيره،ولي باهمه درداش براي توميميره

*

*

از هزاران یک نفر اهل دلند ، آنهم تویی
مابقی تندیسی از آب و گلند . . .

*

*

چشمان ِ من
بی آنکه به هم بنگرند
در گریستن
تفاهم دارند…

*

*

چه تناقض تلخی شده ام . . . دلم شورمیزند !
اما دستانم نمک ندارد . . .

*

*

اين يك حقيقت است كه ما كوه طاقتيم
باوركنيد تشنه بوي صداقتيم
اي چشم خيس عاطفه گفتم صبور باش
تا عاشقيم در گذر سنگ و تهمتيم

*

*

هوای فاصله سرداست
من ازکلاف دلم برایت
خیال گرم میبافم…

*

*

پيري آن نيست که بر سر يزند موي سفيد / هر جواني که به دل عشق ندارد ، پير است . . .

*

*

کفش های پاشنه بلند به کارم نمی آیند…شیرینی بوسه هایمان به خم شدن سرت است…

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه عاشق در تاریخ 1393/06/17 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

مرد است دیگر….
نمی تواند
به تو بگوید مرا در آغوش بگیر
تا آرام شوم****
نمی تواند
بگوید دلش میخواهد
در آغوش تو گریه کند***
ممکن است خیلی تورا دوست داشته باشد***
اما….
نمی تواند
صدایش را
مثل دختربچه ها کند
و
جیغ بزند
و
بگوید
( ع ا ش ق ت م ) شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 886
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,087
  • بازدید ماه : 2,087
  • بازدید سال : 118,019
  • بازدید کلی : 11,954,492