loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 441 1393/06/23 نظرات (0)

ﭼﻬﺎﺭ ﮐﻠﻤﻪ
ﺣﺮﻑ ﺣﺴﺎﺏ ﺑﺰﻧﯿﻢ
ﻣﻦ
ﻋﺠﯿﺐ
ﺩﻭﺳﺘﺖ
ﺩﺍﺭﻡ

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
یادت
عطر شمعدانی ست
گوشه ی دلم
هر وقت
می خواهمت
چشمهایم را می بندم
و عمیق نفس می کشم

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم
که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخ

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک عاشقانه  
بادبانم باش
بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم
باد هوا شود
دورترمان کند

.

.

.

.

اس ام اس های رمانتیک  
در مسلک من معنی پرواز چنین است :
با بال شکسته به هوای تو پریدن

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
انتظار ، نغمه خیس نگاه انسانهایی است که زندگیشان بوی تنهایی می دهد

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
با مداد کودکیم مینویسم دوستت دارم
چون هیچ کودکی دروغ نمی گوید

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک عاشقانه  
با تو در سرزمین مهربانی برای خودم برو و بیایی دار

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
دلتنگم، اما نه برای هرکس، برای کسی ک هیچکسم نبود
و همه کسم شدو بی کس ترینم کرد

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد
به یاد من باش که من همواره به یادت هستم

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
بدون اینکه مار ی در کار باشد  مزه ی زهر مار را میچشم
وقتی نیستی

.

.

.

.

اس ام اس های رمانتیک  
تقدیم به آن که به رسم جاده ها دور است
اما به رسم دل با او هیج فاصله ای نیست

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
عزیز بودن جرم نیست
امتیازیست که تو در قلب من داری و خیلی ها ندارند

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
دنیا راخیلی کوچک می بینم که بگویم یک دنیا دوستت دارم پس بدان که از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوست دارم

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک عاشقانه  
دوست دارمش
از بند تا بلند
از دست تا دعا
از صبر تا خدا
حتی اگر
همه بگویند : از آن من نیست

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک جدید  
تنها نشسته ام اما تنها نیستم
یادت که امان تنهایی نمی دهد

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
وقتی هستی نفسم میگیرد
وقتی نیستی دلم! اما تو بمان
اولی اسان تر است

.

.

.

.

اس ام اس های رمانتیک  
برای دادن گل به دیگران، منتظر مراسم تدفین آنها نباشید

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک ۹۳  
دلیل اینکه آرومم امید لمس دستاته
همین لبخند پنهانی کنار لحن گیراته
دلیل اینکه تنهایی همین دستای تنهامه
همین دنیای تاریکم همین تردید چشمامه
شبیه حس پژمردن دچار شک و بی رنگی
من آرومم تو تنهایی حقیقت داره دلتنگی

.

.

.

.

اس ام اس رمانتیک عاشقان  
می شود کمی بخندی به حوض آب ؟
میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 215
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,173
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,173
  • بازدید ماه : 5,248
  • بازدید سال : 121,180
  • بازدید کلی : 11,957,653