loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 487 1393/07/28 نظرات (0)

همینکه قاصدکی را فوت کنی تا عطر نفسهایت را باخود بیاورد برای دلم کافیست!

*

*

دل به دلم که ندادی ، پا به پایم که نیامدی ، دست در دستم که نگذاشتی
سر به سرم دیگر نگذار که قولش را به بیابان داده ام …

*

*

دلم تنگ است …
پرواز میخواهم؛
تا کجایش را نمیدانم؟
از زمین بیزارم …

*

*

ترجیح میدهم بمیرم وبا تو نباشم تا اینکه با تو باشم و بفکر مردن باشم!!

*

*

سکوت کن!
بگذار بغض هایت سربسته بماند…
گاهی
سبک نشوی
سنگین تری

*

*

رویای دست هایت را بر پوستم میکشم… شاید پرواز یعنی همین .
هی صبورا !
بی تو بودن چه اتهام بزرگیست وقتی اخرین قطار برمیگردد.

*

*

تـو هم تلخ بودی
تلــخ !
درست مثل قطره های فلج اطفالی
که در کودکی به خوردم می دانند !
غافل از اینکه این بار
تلخی تــو دلم را فلــج کرد …!

*

*

اس ام اس تنهایی غمگین

*

*

هیج وقت به کسی وابسته نشو ؟؟ زیرا وابسته شدن به یه نفر دیر یا زود به قیمت از دست دادن تکه ای از قلبت تمام می شود.

*

*

این روزا همه میرن اگه کسی اومد تعجب کن و بهش شک کن چون مشکوک میزنه…………….

*

*

گاهی دلم بی هوا ، هوایت را می کند . . .
هوای تو ، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی !

*

*

اعتراف می کنم به خیانت
در نبودت با
خیالت بودم…

*

گاهی از فَرت مقاومت و تحمل تنهایی می شونم که دیوار اتاقم می گوید: باشه باشه تمومش کن، تو بردی . . .

*

*

فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید…

*

*

روزگار
میخندی؟
کمی حرمت نگه دار
مگر نمی بینی سیاهپوش آرزوهایم هستم‎

*

*

فرقى نمیکند که تقویم زمستان است یا بهار…بی توهیچ زمانی قشنگ نیست…

*

*

چه ” شوری” میزند دلم
وقتی در نگاه دیگران
“شیرین” میشوی…

*

*

گفت:سعی کن تو این مدت به من وابسته نشی گفتم مگه میشه مگه دست خودمه گفت اگه بخوای میشه اون خبر نداشت کارم از وابستگی گذشته من عاشقش شده بودم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,327
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,327
  • بازدید ماه : 6,402
  • بازدید سال : 122,334
  • بازدید کلی : 11,958,807