loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 333 1393/08/22 نظرات (0)

حتی خوب ترین آدم ها هم صبرشان حدی دارد







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی

اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی

به همین راحتی …







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







به بعضیا باید بگی:

این مشکل تو نیست که نمی فهمی

مشکل از منه که توقع دارم بفهمی!







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







به بعضیام باید گفت:

تو آدم بی معرفتی نیستی

چون بی معرفتا اصلا آدم نیستن







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







به بعضیا باس گفت:

فک نکن شما منحصر به فردی ، نخیر عزیزم !

شما الکی متصل به برقی …







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







من به مردی وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و امیدم

هر چه دادم به او حلالش باد غیر از آن دل که مفت بخشیدم







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







تنها بودنم را نگاه نکن

این تاوان لحظه های اعتماد است

به کسی که میگفت هیچگاه تنهایت نمیگذارم!







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







بعضیا رو گذاشتیم کنار

همون کنارم به گند کشیدن …

اس ام اس دلتنگی







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







به بعضیام باید گفت: تو خیلی با کلاسی قبول

اما من عادت دارم کلاسامو بپیچونم







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







درد دارد من را شما صدا کند

منی که تا دیروز عزیز دلش بودم







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







به بعضیا باس گفت:

برو عقب عزیز من!

من خودمم انقدر به خودم نزدیک نمیشم

شما که جای خود داری!







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







سیر شدم

بس که سرد و گرم روزگار را چشیدم

جملک های زیبا و عاشقانه







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







فراموشش کردم

فقط گاهی بی اختیار اسمش را که می شنوم می شکنم







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







صفت عقده ای رو اگه از لغت نامه حذف کنن

بعضیا رسما بی هویت می شن







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







هیشکی هم نیست بهمون بگه :

تو دلم ولوله است واسه خواستنت







پیامک های زیبا و عاشقانه - اس ام اس دونی

SMS2NI.IR - sms jadid







دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن

که من از آوارگی بی تو بودن میترسم





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 1,257
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,458
  • بازدید ماه : 2,458
  • بازدید سال : 118,390
  • بازدید کلی : 11,954,863