loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 368 1393/09/07 نظرات (0)

یه عده هم از ته صف عابر بانک خودشونو میرسونن جلو
و میگن آقا بذار من یه شارژ میخام فقط…!
انگار مثلا یه دونه نون میخاد که معطلی نداره

*

*

مسئله اینجاس که اگه قرار بود حکایت
«از دل برود هر که از دیده برفت…» واقعیت داشته باشه
اونوقت نصف مشکلات بشریت حل می شد

*

*

در سه حالت میتونی برای “دیگران” مهم باشی :
۱خوشگل باشی
۲پولدار یا مشهور باشی
۳بمیری !

*

*

اصن رسالت اصلیِ روند زندگی ضدحال زدن به ماست، وگرنه یه کرم تو یه گیلاس چه کاری میتونه داشته باشه؟؟؟

*

*

خرخون مجرم نیست، بیمار است.
بیایید با خرخون ها مثل بیماران رفتار کنیم…!
« ستاد حمایت از بیماریهای خیلی خیلی خاص!!»

*

*

به دوستم میگم:واسه تولد نامزدم چی بخرم؟ میگه: میخوای خیلی غافلگیرش کنی؟ میگم: آره! میگه: شماره پاشو ازش بگیر،بعدش براش روسری بخر ..!

*

*

یه پیچ رو هر چقدر سفت کنی ، موقع باز کردن ، همونقدر باید زور بزنی .
حالا هی منو بپیچون .. به موقش برات دارم

*

*

جوک دوستانه خنده دار

*

*

قدیما خیلی باحال بود ولی ما نبودیم
بعدنا هم خیلی باحاله ولی ما نیستیم !

*

*

بعضی ها مثل دستگاه سی تی اسکن میمونن
فقط تو وجود آدما دنبال عیب میگردن

*

*

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن!
مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من!
میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم

*

*

خدایا نمی شد پشه هم مثل مورچه بره کار کنه خسته بشه بکپه یه گوشه.

*

*

رفتم تو کوه داد زدم ..
یعنی از من خوشگل تر هم هست !؟
صدا اومد هست هست هست …
هیچی دیگه ضایع شدم برگشتم خونه

*

*

اسمش دمپاییه ولی اصلن دمه پا نیس…
معمولا تو دور ترین نقطه توالت پارک شده..
همیـشه همینوجوریه هااا..

*

*

تو به من می خندی چون من متفاوت هستم
من هم به تو می خندم که فرقی با بقیه نداری

*

*

این بچه های جدید چی میفهمن از زندگی؟ چی حالیشونه؟ وقتی یه دست گل کوچیک تو خیابون نزدن

*

*

جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین رو شیشه بنوسید «ماشین صفره»
ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 3,248
  • بازدید سال : 119,180
  • بازدید کلی : 11,955,653