loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 369 1393/09/14 نظرات (0)

نه باورم نمیشه که تومنوازیاد ببری/تولدم شد بی وفااز تونیومدخبری/چشمای من خشک شدبه درحالاکی بی وفاتره/بالوپرش دادم ولی دیگه واسم نمیپره.

*

*

ساده لباس بپوش !! ساده راه برو !
اما در برخورد با دیگران ساده نباش !!
زیرا سادگی ات را نشانه می گیرند !
برای درهم شکستن غرورت !!!

*

*

دیشب به یادت آسمان رانازکردم/باغمی جانسوزشعری سازکردم/من قفل این دلهای سنگی راکم وبیش بادستهای گرم عشقت بازکردم/من باغزل من باقصیده باترانه/رقصیدم وپیش خداپروازکردم/رنج قفس بی همنفس دردکمی نیست/کنج قفس این ناله راآوازکردم.

*

*

اولین کسی که وارد زندگیمان میشود
همان کسی است که بارفتنش
برای یک عمر ماتِمان میکند…

*

*

این شعرها دیگر برای هیچکس نیست/
نه ! در دلم انگار جای هیچکس نیست
آنقدر تنهایم که حتی دردهایم/
دیگر شبیه دردهای هیچکس نیست

*

*

از چه میترسی برو/دیوانگی های مرا/میروم دیگر نمیخواهم برای هیچ کس/حالت غمگین چشمانم ملال آور شود

*

*

اس ام اس تنهایی و غم دوری

*

*

همیشه عکس نازت روبه رویم/نگاه تودلیل جست وجویم/چرابایدتمام حرف هارا/بدون تو به تصویرت بگویم؟؟

*

*

چه سخته آدم کسی رو دوست داشته باشه ولی بدونی هرگر بهش نمیرسی و سختر از اون اینه که هیچوق اون ندونه که چقدر دوستش داشتی …

*

*

تنهایی سخت میدونم ولی تنها بودن بهتراز اینکه در جمع باشی تورو به حساب نیارن بدون هر کاری که براشون بکنی قدر تو نمیدونن بزار تو نباشی تا قدرت و بدونن

*

*

گفتن ضمایر را بگو؟گفتم:من من من من من من …گفتن پس بقیه کو؟گفتم بقیه رفتن..

*

*

از تمام دلتنگی ها, از اشک ها و شکایت ها که بگذریم باید اعتراف کنم مادرم که می خندد احساس میکنم خوشبختم…….

*

*
اه باران !!
شیشه پنجره را باران شست …
از دل تنگ مـن اما چه کسی یاد تو را خواهد شست …

*

*

ن بودن کار مشکلی ست ، مجبوری به مانند یک بانو رفتار کنی ؛ همانند یک مرد کار کنی ، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی ! و همتای یک خانوم مسن فکر کنی … !!!

*

*

فصل که رخت عوض می کند
دوباره عاشقت می شوم
گیرم زمستان باشد و من
آهسته روی پیاده روی یخزده راه بروم
عشق تو همین شال پشمی است
که نفسم را گرم می کند…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 3,369
  • بازدید سال : 119,301
  • بازدید کلی : 11,955,774