loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 319 1393/09/19 نظرات (1)

اس ام اس عاشقانه زیبا

در کنار کلبه ات من آشیانه مبکنم
فضای آشیانه را پر از ترانه میکنم
کسی سوال میکند برای چه تو زنده ای
و من برای زندگی تو را بهانه میکنم

*

*

تو را مرور می کنم تاخاموشی مان نشان از فراموشی مان نباشد!!!

*

*

دوستت دارم خموش و خسته جان باز هم لغزید بر لبهای من
لیک در سکوت نیم روز گم شد از بی حاصلی آوای من

*

*

هوای فاصله ها سرد است…
من ازکلاف دلم برایت خیالی گرم میبافم!

*

*

با یک جفت باله ی زخمی
تو اقیانوس این دنیا
واسه یه لاک پشت پیر
پیدا کردنت سخته …

*

*

بالا تر از عشق عادت است هیچگاه کسی را که به تو عادت کرده رها نکن…….!

*

*

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم
پس از یک جستجوی نقره ایی در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گلهایی که در تنهاییم رویید با حسرت جدا کردم

*

*

اس ام اس عاشقانه زیبا

*

*

آنقدر دوستت دارم که واژه ها هم کم آورده اند…
دیگر آنها هم همراهی ام نمیکنند…
این روزها از نگاهم بفهم (دوستت دارم) را واژه ها رفیق نیمه راه بودند.

*

*

مداد به دست میگیرم
صفحه ی سفید کاغذ
می خواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ؛ چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
می نشینم سیر
نگاهـت میکنم !

*

*

خوش بحال سنگ … !
میدونن دل نداره,بازیش نمیدن…
.
.
.
کاش دل من نیز سنگ بود … !!!

*

*

برای زندگی
نه سقف می خواهم
نه زمین!
نقشه ی جغرافیایی دستهایت
کافیست..

*

*

تنهایی را باکسی قسمت نخواهم کرد ؛یک بار قسمت کردم چندین برابر شد…..

*

*

دلتنگی آخردوست داشتنه.به اندازی تمام دلتنگی های دنیا دوست دارم

*

*

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی لطفــا قـدمـهـایـت را تنـدتـر بـردار …
دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه . . .

*

*

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم
خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی !!

*

*

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقبت دل نگران
ماگذشتیم و گذشت آنچه تو برما کردی
تو بمان بادگران وای به حال دگران

*

*

یک چشم من از فراغ دلبر بگریست
چشم دگرم حسود بود و نگریست
چون روز وصال شد من او را بستم
گفتم نگریستی نباید نگریست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lovely در تاریخ 1393/09/22 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

آخـــــــــــــــــــــــی خیلی ناز بودن، ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 402
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 2,339
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,339
  • بازدید ماه : 5,414
  • بازدید سال : 121,346
  • بازدید کلی : 11,957,819