loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 335 1393/09/24 نظرات (0)

من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم
من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم

*

*

مجنون جام دوغ را به لیلی داد و او عاشقش شد….من جام می را به او دادم عاشقم نشد او را مست خودم کردم و بس…..

*

*

ان روزی که قلبت را شکستم یادم نبود که باید بدهی را پرداخت کنم اما تو انقدر بخشنده بودی که گفتی مال خودت لازمت میشود
اب شدم قلبم دیگر تاب ماندن نداشت اما زود دیر شد برایم…

*

*

جای خالیت را نفس میکشم..!
عطرت از تو با وفا تر است…

*

*

این روزها
همه چیز بوی تو را دارد
حتی هوا…
آنقدر زیاد که دوست دارم…
رگهایم هم احساست کنند…

*

*

خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!

*

*

کنار تو فقط آروم میشم/
پر از دلشوره ام هرجای دیگه /
تو تقدیر منی، چشات اینو بهم هر لحظه میگه /
تو میخندی پر از لبخند میشم /
تمام زندگیم خوشرنگ میشه /
صدای پای تو، تو خونه هرروز واسه من بهترین آهنگ میشه /
چقدر خوشبختی نزدیکه کنار من که راه میری /
از این دنیا رها میشم تو که دستام و میگیری…

*

*

سکوت من هیچگاه نشانه رفتارم نبود!من اگر راضی باشم با شادی میخندم تو مقصری اگر من دیگر من سابق نیستم

*

*

اس ام اس عاشقانه قشنگ

*

*

خیلی مواظب باش!‏
اگه با شنیدن صداش دلت لرزید..
اگه با بدیهاش فرار نکردی و موندی..
دیگه تمومه!!‏..
اون شده همه دنیات..‏!!‏..

*

*

نکندیوسف عمرم رودازمصرخیالت/بازآواره تنهایی چاهم بکنی.

*

*

حق الناس همیشه پول نیست گاهی دل است .
دلی که باید میدادی و ندادی . . .

*

*

به دنبالت می آیم حتی اگر سهمم،
فقط قدم گذاشتن در جای پایت باشد..

*

*

نه از رنگی شوی هردم به رنگی
نه دل را می‌زنی، ناگاه، سنگی
نگاه تو پر از معنای خوب است
تو مثل ( دوستت دارم) قشنگی

*

*

به آن و این نزن، درد تو عشق است
دم از تسکین نزن، درد تو عشق است
صدای تلخت از چرک هوا نیست
پنی‌سیلین نزن، درد تو عشق است

*

*

عشق لالایی بارون تو شباست ، نم نم بارون پشت شیشه هاست ، لحظه شبنم و برگ گل یاس ، لحظه رهایی پرنده هاست ، لحظه عزیز با تو بودنه ، آخرین پناه موندن منه

*

*

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت ، یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم ، بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون ، میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 3,154
  • بازدید سال : 119,086
  • بازدید کلی : 11,955,559