loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 327 1393/10/28 نظرات (0)

تمام وجودم را در قلبم

قلبم را در چشمانم

چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم

تا بگویم روز تولدت مبارک باد

*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر میشوم

تولدت مبارک !
*
*
***sms2ni.ir***
*
پیامک تبریک تولد
*
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش

و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن

و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی

میلادت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تولد جدید
*
زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد

گل یاسمنم تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
یک بغل یاس سفید پیشکش وجود پر مهرت

عزیزم تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان

تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
گل زیبای زندگیم

اگر برای دنیا یکی باشی بریا من تمام دنیائی

عزیزم تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
امیدوارم شمع عمرت هزاران سال فروزان باشد

عزیزم تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
طلوع دوباره خورشید زندگیت را

در زیباترین فصل سال تبریک می گویم

با آرزوی طلوع خوشبختی ها و غروب غم هایت

تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
در سپیده دم عشق کسی متولد شد

که صدایش آرام تر از نسیم

نگاهش زیباتر از خورشید

دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب

و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی

تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
حقارت واژه ها را وقتی دیدم

که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم

تولدت مبارک عزیزم
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
چه خوب شد که به دنیا آمدی

و چه خوبتر که دنیای من شدی

عزیزم تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
امروز سالروز تولد توست

و من برایت هدیه ای نخریده ام

که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

من روز تولدت خود متولد می شوم

تولدمان مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک
*
*
***اس ام اس دونی***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
وجود زیبایت وارد به دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک
*
*
***اس ام اس دونی***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
جشن تو جشن تولد تمومه خوبیاس

جشن تو شروع زیباى تمومه شادیاس …

*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
با من باشی دوست دارم /تنها باشی دوست دارم /امروز روز میلادته /هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
هرروز برات رویایی باشد دردست نه دوردست عشقی باشد دردل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
دوست عزیز: تقارن بهار طبیعت را با شکفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگم

امیدوارم روزگارت سبز باشه….
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد!

در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد!

عزیزتر از جانم تولد تو ـبارک  بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد!
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
خواهم ز حق برای تو توفیـــــق زندگی

شیـــــرازه ی شکست برویت گسسته باد

عمرت هـــــزار سال چو آدم دراز باد

آییـنه ی فــرا رسِ مرگ ات شکسته باد
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
سلامتی رفیقایی که از پله نامردی رد نمیشن

ولی تو دریای مردونگی غرق میشن

تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را تبریک می گویم
*
*
***sms2ni.ir***
*
اس ام اس تبریک تولد
*
عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم

و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد
*
*
***اس ام اس دونی***
*
*
جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست
*
*
***اس ام اس دونی***
*
*
امروز روز تولد توست

و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

تولدت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
*
هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید

تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .

سالروز شکفتنت مبارک
*
*
***sms2ni.ir***
*
*
تولدت آغاز زیبایی ها ست

هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم
*
*
***sms2ni.ir***
*
*
می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

تولدت مبارک

دوستت دارم
*
*
***sms2ni.ir***
*
*
خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گل های دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

تولدت مبارک

***اس ام اس دونی***

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 851
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,052
  • بازدید ماه : 2,052
  • بازدید سال : 117,984
  • بازدید کلی : 11,954,457