loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
میلاد بازدید : 512 1393/11/20 نظرات (0)

مردم چقدر علاف و بیکارن که همش بیدارنو پای فیسبوک

.

.

الکی مثلا من خوابم و خیلیم درگیر زندگیم

 

*

*

*

با دوست دخترم بهم زدمم حالا کادو ولنتاینشو چیکار کنم

.

.

الکی مثلا  کادو خریدم

*

*

*

بـــــــــــــــــلــــــــــــه

.

.

الکی مثلا  من عروسم

*

*

*

بابا فاطماگل مسخره بازی در نیار دیگه اه!

الان شونصد تا قسمت گذشته هیچی به هیچی….

.

.

الکی مثلن من کریمم

 

*

*

*


 

یادش بخیر قدیما چقد برام کامنت قلب میذاشتن . چقد قربون صدقم میرفتن!

.

.

شمام بگید آره یادش بخیر

الکی مثلن من خیلی محبوب بودم

*

*

*

اونقدر الکی الکی گفتید

.

.

احساس میکنم من خودم الکیم شمام مثلن بگید نه تو راستکیی

*

*

*

مرسی بابا خواهش میکنم قابلی ندارن

.

.

الکی مثلن شما به خاطر این همه جک ازم تشکر کردید

*

*

*

ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻣﻨﻄﻖ ﺣﺎﻟﯿﺶ ﻧﯿﺴﺖ

ﻣﺜﻪ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻯ ﺭﻭ ﭼﺮﺗﮑﻪ ﻭﯾﻨﺪﻭﺯ ﻧﺼﺐ ﮐﻨﻰ…

.

.

الکی مثلا  من خیلی فهمیدم

*

*

*

اووووووووووووووووووووووووووووووووق

.

.

الکی مثلا  من حااااااملم

*

*

*

ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل

.

.

الکی مثلا  من خیلی گرگم

*

*

*

وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم….

چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بودددد….

.

.

الکی مثلا  من زن زندگیم…

*

*

*

.
.
.
.

الکی مصلن من لالم

*

*

*

وای چقد هوای رم سرد شده…

.

.

الکی مثلن من حمید معصومی نژادم.

*

*

*

این الکی مثلنایی ک نوشتیم الکی مصلن نبود:|همش راسته….

.

.

الکی مثلن ما سرکارتون گذاشتیم….

*

*

*

آب را گل نکنیم….

.

.

الکی مثلن من سهرابم….

*

*

*

خووودم میدونم پروازم ساعت چنده هی این زنه از تو بلندگو میگه….

.

.

الکی مثلا  من پرواز دارم

*

*

*

اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه

.

.

.

الکی‬ مصلن من آیفون ۶ دارم

*

*

*

منو نچینین….

.

.

الکی‬ مصلن من گلم

 

*

*

*

دلم کمی مرگ می خواهد

.

.

الکی مثــلن مـن افــسرده ام . . .

شما بگید بیا بغلم

*

*

*

بچه ها من دارم میرم ازینجا

.

.

الکی مثلا

شما بیاید بگید نرو تورو خدا،اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،ما به عشق تو میایم اینجا و…

ضایم نکنیدا

ببینم چیکار میکنید..این وسط جنازه جمع کنمااا

*

*

*

بچه ﻫﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ …..

.

.

ﺍﻟﮑﯽ …

ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﺎﺭﺝ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ

*

*

*

چطورین ترشیده ها؟؟

.

.

الکیییی مثلا من شوهر دارم

*

*

*

من اومدم

همگی بگین اه باز این اومد

.

.

الکی مثلا  منو دوس ندارین!

*

*

*

عنمو در آوردید از من بکشید بیرون

.

.

الکی مصلن من الکی مَصََلنَم

*

*

*

متأسفم

.

.

الکی مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون

*

*

*

Last online yesterday at 20:46

.

.

الکی مثلا  من زیاد وایبر نمیرم…

*

*

*

من یاد گرفتم ببخشم نه به خاطر اینکه ثروت زیادی دارم نه

بخاطر اینکه احساس نداشتن رو درک میکنم

.

.

الکی مثلا  من پولدارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 410
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 13,193
  • بازدید سال : 93,935
  • بازدید کلی : 11,930,408