loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 687 1391/09/13 نظرات (2)

توی ذهنم یه دنیا واست حرف دارم ولی تو دلم یک جمله بیشتر نیست: دوست دارم
------------------------------------------------
از من ای محبوب من با یک من دیگر
که تو او را در خیابان های سرد شب
با همین چشمان باز خواهی یافت
گفتگو کن
و به یاد آور مرا در بوسه های اندوهگین او
بر خطوط مهربان زیر چشمانت
فروغ فرحزاد



اینجا مهم نیست کجاست
بی تو همه جا دوردست است
-------------------------------------------------
برگرد
و زمان را غافلگیر
کن
من با تک تک ثانیه ها شرط بسته ام
----------------------------------------------------
داشتنت را تمنا می کنم پس آهسته آهسته قدم بگذار بر
روی چشمانم که مبادا خارمژه گانم تو را برنجاند و تنهایم
بگذاری
------------------------------------------------------
هر وقت بی حواس لپتو گاز گرفتی بدون یکی در حسرت بوسیدن لباته
-------------------------------------------------------
عشق،نقاشی رنگ و روغنی است که طبیعت،آن را تدارک می بیند و ذهن،به آن شاخ و برگ می دهد.
-------------------------------------------------------
هوای فاصله سرد است من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم
--------------------------------------------------------
بوسه بهترین سرقت دنیاست
چون هم دزدیش حال میده
هم پس دادنش
------------------------------------------------------
یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی نگهش می دارم
---------------------------------------------------
همه چیز زود شروع می شود
عاشقی
 دلتنگی
رفتن تو
اما نمیدانم چرا تمام نمی شود
عشق تو در من
----------------------------------------------------
تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم
که گمان نکنم خودت هم بدانی
این که داری می خوانیش
خودتویی
---------------------------------------------------
نشود خوش دلم از نامه و پیغام کسی
توسن سرکش طبعم نشود رام کسی
آن که دربند تعلق نبود خاطر ماست
که نه در بند کسی هست و نه در دام کسی
-----------------------------------------------------
قهوه چشمان توست
تیره،تلخ
اما آرامش بخش و اعتیاد آور
------------------------------------------------------
کلاغ جان
قصه من به سر رسید
سوار شو
تو را هم به خانه ات می رسانم
-------------------------------------------------------
انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد که نتوانی آن کس را که دلت می خواهد حتی یکبار ببینی
--------------------------------------------------------
قهر که می کنی
بی حواس ترین آدم دنیا می شوم
آنقدر که
دست نوشته هایم را توی یخچال پیدا می کنم
بشقاب غذای دست نخورده ام را در کتابخانه
---------------------------------------------------
دلم به بهانه ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداند هر چه خواست همیشه نیست
----------------------------------------------------
پنداشتی گذشته مرد؟
آن بوسه ها چون دانه های الماس در گوشواره از یادم آویزان است

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazi در تاریخ 1393/10/07 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
وبت خیلی عالی
خوشحال میشم به ما سر بزنی

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1392/04/15 و 6:29 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیزم





تازگی ها ما یک گروه ایمیلی خفن به اسم ....... درست کردیم که ، به برای اعضا هر روز ایمیل های خفن ارسال میکنیم





از شما هم خواهش میکنم بیای از سایت ما دیدن کنی و توی گروه ما عضو بشی .





منتظرتما ...
پاسخ : منتظر باش...... شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 234
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 399
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 1,582
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,582
  • بازدید ماه : 4,657
  • بازدید سال : 120,589
  • بازدید کلی : 11,957,062