loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 407 1391/11/14 نظرات (0)

اس ام اس,پیامک,پیام کوتاه,بهترین اس ام اس ها,اس ام اس زیبا,اس ام اس جدید,اس ام اس سرکاری,طنز,جوک,خنده دار,اس ام اس تک

 

اگه یکی بهت اس ام اس داد گفت من حسن هستم و سراغ منو از تو گرفت بگو نمی شناسمش. این یارو شماعی زاده فکر می کنه گیتارش دست منه

————————————————

یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: “بگیر بخواب” چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

————————————————


جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری !

———————————————

من الان آلمان هستم . میخواستم ببینم راست میگن وقتب اینجا روزه اونجا شبه ؟!

————————————————

ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت میکنیم ! ( LG )

————————————————

از حسن خان دو سوال پرسیدند ، تو هم کمکش کن جواب بده : سوال :
۱ – ماهی ها وقتی غذا میخورند آب نمیره توی دهانشون ؟
۲ – ایران نفتشو که میفروشه بشکه هاشو پس میگیره ؟
با حسن خان فکر کن جوابش رو بگو !!
در ضمن یادت نره شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره !
( از طرف باند نعلین )

————————————————

پاشو لبخند بزن بعد بخواب . . .
ستاد شب زنده داران مردم بیکار

————————————————

ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: ۱- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟۲- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟

نمی دونم خواب دیدم که به تو اس ام اس دادم . خواب بودم به تو اس ام اس دادم . از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم . تو خواب بودی بهت اس ام اس دادم . کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم . تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اس رو خوندی . الان خوابم دارم می نویسم . یا تو داری خواب می بینی من بهت اس ام اس دادم . بی خیال .. بخواب

————————————————

خوابی؟ خوب اشکالی نداره، هر وقت بیدار شدی بهت می گم… بخواب

مخصوص بعد از ساعت ۳ صبح: .نصفه شب بخیر
————————————————

(این مسیج مخصوص ساعت ۳ بامداد است) میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

————————————————

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 706
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,907
  • بازدید ماه : 1,907
  • بازدید سال : 117,839
  • بازدید کلی : 11,954,312