loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 251 1392/02/03 نظرات (0)

اگه بهشت زیر پای مادران است، امروز تا الان دو بار گوشیم رفته بهشت 

 

 

 

چراغ آی دی یکی از دوستام تو یاهو یکی دو ماهی میشه که خاموش نشده!

فک کنم بنده خدا پشت سیستم مُرده هیشکی هم نبوده جمعش کنه

 

 

 

مردی که با صدای بچه گونه با نوزاد صحبت میکنه

٬ اگه معنی نگاه اون طفل معصوم رو بفهمه ،

خودش باید آروم و بی صدا از کادر خارج بشه و دیگه برنگرده …

 

 

چندوقت دیگه هـــم می‌بینیم مردم تلویزیونو گرفتن دستشونُ تو خیابون راه می‌رن

بعد که می‌پرسیم می‌فهمیم گوشی جدید سامسونگه

 

 

شمام مثل من وقتی یه جا رو در وایسی دارین چایی یا نوشابتون قققووورررتتتییی

صدا میده تو گلوتون یا فقط من بدشانسم؟

 

 

شما هم چن روز بعد از مخلوط کردن خمیربازی هاتون احساس پشیمونی میکردید؟

 

 

فک کنم اگه پیاز بفهمه که کیلویی ۳۵۰۰ تومنه از خوشحالی تبدیل به اناناس بشه

 

 

یه رفیق داشتم که ورودی ۸۵ بود،چند وقت پیش دیدمش بعد از سلام و احوال پرسی گفتم

خب حاجی چی کارا میکنی؟؟؟ سرشو گرفت بالا گفت مشغول تحصیلم !!!

گفتم مبارکه ، مگه دکترا قبول شدی ، پس شیرنیش کو بی معرفت؟؟؟

گفت نههههه ، هنوز دارم لیسانس میخونم !! O.o

ینی اشک شوق تو چشام حلقه زدا !

ببین با چه موجوداتی دمخور بودم من

 

 

از وقتی اس ام اس اختراع شد ، بچه هایی که بین زنونه مردونه میرفتن و میومدن،

کاربردشون رو از دست دادن

 

 

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.

در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج

و اگر عمق این پیام را نفهمیدی بدان که تنها نیستی،

چون منم نفهمیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,447
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,447
  • بازدید ماه : 6,522
  • بازدید سال : 122,454
  • بازدید کلی : 11,958,927