loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 285 1392/03/26 نظرات (0)

 

بن بست دنیاست برای من آغوشت …

اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام !

.

.

.

عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز !

.

.

.

 

 

وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم …

.

.

.

من از چشمان “تو” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی …

.

.

.

پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !

بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را …

.

.

.

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ !

.

.

.

تو برایم چون منشوری … در سفیدی خیالم بیا و خیالم را تجزیه کن ؛

رنگین کمان نگاهت خواهم شد !

.

.

.

چه با قاطعیت حکم میدهی که “حواست رو جمع کن”

و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !

.

.

.

دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ،

درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم !

راستی ! گفته بودم ؟ “من دیوانه نیستم”

.

.

.

بعد تو دلم همیشه “در دست تعمیر است” خواهد ماند

.

.

.

عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز !

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 239
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 3,148
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,148
  • بازدید ماه : 6,223
  • بازدید سال : 122,155
  • بازدید کلی : 11,958,628