loading...
اس ام اس جدید 95 - دانلود رمان
مهدی اژدری بازدید : 350 1392/03/26 نظرات (0)

 

جملات تبریک تولد

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک

 

جملات تبریک تولد

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت / این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .

 

 

جملات تبریک تولد

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست . . .

 

جملات تبریک تولد

امروز روز توست و من
  تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
 در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
تولدت مبارک

 

جملات تبریک تولد

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک

 

جملات تبریک تولد

این هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

 

جملات تبریک تولد

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود / هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود / در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک

 

جملات تبریک تولد

سالروز زمینی شدنت مبارک  . . .
راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟

 

جملات تبریک تولد

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است
بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2412
  • کل نظرات : 356
  • افراد آنلاین : 223
  • تعداد اعضا : 197
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 525
  • بازدید ماه : 3,600
  • بازدید سال : 119,532
  • بازدید کلی : 11,956,005